Rullis Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Tycker ni den nya färgen som bakgrund är bättre?? Jag tycker den gamla var mycket bättre för nu är det så mörkt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Tycker ni den nya färgen som bakgrund är bättre?? Jag tycker den gamla var mycket bättre för nu är det så mörkt!!! jag tycker att det är mycket bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Det är inget fel på bakgrunden, men den kan nog bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Den innan var snyggare som var Ljus blåa rutor!! Den här e inte så fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 den va finare förut men det är finare en en vit bakgrund :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Bättre. Men nån gång kan väl själv färgen bytas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Bättre. Men nån gång kan väl själv färgen bytas. Det var ju en smart idé, Så borde det va om det inte är så då men jag tycker den ljusblåa var bättre! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 varje andvändare borde ha en lista där man väljer färgen själv :D finns på flera forum :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 varje andvändare borde ha en lista där man väljer färgen själv :D finns på flera forum :mrgreen: Ja men det är ju ganska onödigt och det finns många saker andra forum har men inte Fuska.se! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 tycker det inte e onödigt :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.