💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se I Underläge

233 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vad menar du? När man reggar sig har man 30 dagar på sig, om jag inte minns fel, att skriva ett inlägg. Annars tars man bort.

Du vet väl att reggad betyder registrerat, något som alla fuska.se medlemmar har gjort, och vad jag vet så är man registrerad tills man blir avstängd.

bara ett problem - det är inte om man inte postar man tas bort utan om man inte klickar på aktiveringslänken i mailet...

visst kommer det in en del nya fusk etc. problemet är att en hel del fusk är så dåliga att de inte kan tas in och nästan alla recensioner och en del nyheter är så dåliga att de absolut inte kan tas in. ett exempel på en recension som inte är helt ovanlig:

i dehär spelet ska du vara kanin och hopa ommkring det var jäte kul och grafiken var jäte bra fast det var svårt men det var kul endå med vänlig hällsning blablabla. skicka pm om du vill ha hjälp med spelet jag är jäte bra på de.

nu är detta inget som kommit in utan något jag skrev ihop just nu, men jag har sett en hel del recensioner som håller ungefär denna standard. och det är faktiskt bättre att ha 5 bra rec istället för 10 urkassa.

Senast ändrad:

17 Dec 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

han med kanin avataren, jag anser att den sista varningen ska ogiltas, därför lägger jag inte in mer fusk nu

Kanin avatar?

Vem har kanin avatar,men du kan se vem det var,titta bara på varningsloggo(eller nåt sånt)och se vem som gav dig varningen.

Det där med reggad,men det kostar att bli reggad,varför,får man något extra?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #203
↗ till inlägget

Hejsan.

Det är mycket mycket sant.

Om ni kollar in på reklam så har dom 400 gäster och 48 online!

Jag är själv medlem där och går in där varje dag.

Men gör om sidan lite admin.

Gör så att man får välja skinn.

Som typ:

Heaven lite ljusblått och blått.

Lime: Grönt..

Om du bli medlem på reklam så gå och kolla in i "Din Profil" och sen "Skinn"(Åt höger)

Dom har massa skin.

Dom har dom hära skinnen:

Woody

Lime

Heaven

Darkness

Hell

Varför ska vi inte ha det?

Och NI måste få ordning på forumet.

Kolla på doms forum.

Och dom har KLUBBAR!!!

Nej, de har klubbar, det är nästan exakt som GF, fast bättre. De kostar inget som man kan ha på sidan, endast 10 kr för 2 månader. De får också en egen presentation. Dessutom finns det några tusen.

admin, där har du lite att leva upp till.

Ragnarök, sluta vara så optimistisk, de är mycket större än oss och vi är i en grymt stor svacka.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Kortsiktigt,så ska man inte oroa sig.

Långsiktigt,då ska man börja göra lite förändringar,så att sidan blir så pass större och så att färre klagomål kommer in.

Men allt detta är svårt,det betyder att Admin behöver mera pengar efetrsom han kan ju inte ta från sin egen plånbok,som han säkert har gjort några gånger.

Förslag:Det finns Fuska VIP för 30 dagar och kostar 20 kr,Admin skulle kanske göra så att man kunnd ha Fuska VIP i 10 dagar,10-13 kr osv,men Fuska VIP i 30 dagar ska vara kvar,fast man ska få ha fler alternativ.

↗ till inlägget

Hejsan.

Det är mycket mycket sant.

Om ni kollar in på reklam så har dom 400 gäster och 48 online!

Jag är själv medlem där och går in där varje dag.

Men gör om sidan lite admin.

Gör så att man får välja skinn.

Som typ:

Heaven lite ljusblått och blått.

Lime: Grönt..

Om du bli medlem på reklam så gå och kolla in i "Din Profil" och sen "Skinn"(Åt höger)

Dom har massa skin.

Dom har dom hära skinnen:

Woody

Lime

Heaven

Darkness

Hell

Varför ska vi inte ha det?

Och NI måste få ordning på forumet.

Kolla på doms forum.

Och dom har KLUBBAR!!!

Så nu kommer du och säger att .nu äger fett mer än .se?Halva sidan är full av reklam,DET klalar jag sugigt.

Nivå 9 · Veteranfuskare

fortfarande anser jag att .nu är en av de sunkigaste sidorna som finns (ok då, fuskaligan är väl en stark kandidat också men men...)

men de är framgångsrikare än oss och jag har spekulerat lite på hur länge forumet kommer finnas/vara aktivt och så mycket kan jag väl säga att på tre dagar har det väl sjunkit iaf 3 månader...

psst. Dannie har en frysande hare som avatar...

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #207

Men kolla bara, medlemmar slutar hela tiden. Senast stack Guggo och Xade. Många andra har också stuckit. :(

Nivå 9 · Veteranfuskare

jups, mycket på grund av det som min prognos rasade häromdan när jag fick se de trådarna...

och då ska jag säga att den inte var stark innan... till skillnad från i somras.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Så det var Dannie som gav dig varning i onödan.

Nico,du som är en moderator,du borde väl veta ifall han nu gjorde rätt eller fel,kan man varna någon bara för att man har väckt ett gammalt tråd?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nej, de har klubbar, det är nästan exakt som GF, fast bättre. De kostar inget som man kan ha på sidan, endast 10 kr för 2 månader. De får också en egen presentation. Dessutom finns det några tusen.

admin, där har du lite att leva upp till.

Ragnarök, sluta vara så optimistisk, de är mycket större än oss och vi är i en grymt stor svacka.

Vadå optimistisk?

Det är ren fakta jag säger.

De är inte alls så mycket större än oss.

Snarare du som är optimistisk.

Fusion: Det kallas 'Bumping'. Och det är helt onödigt att bumpa gamla trådar.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Fusion: Det kallas 'Bumping'. Och det är helt onödigt att bumpa gamla trådar.

Det kanske är onödigt,men ärlig talat,så onödigt är det ju inte,att man råkar ut för en varning.

P.S Man ser inte Dannie inloggad nuförtiden..?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag är för en "Reborn". Att nollställa forumet vore bra. En massa "skräp" som bara gör sidan segare skulle försvinna.

Jag tycker även att huvudsidan (inte forumet) borde göras om lite. Jag gillar inte alls systemet med fusk och tips. Det skulle vara mycket bättre om alla fusk och tips samlades på en sida istället för flera som nu (med en sida för varje medlem som skickat in något). Recensionerna funkar dock bra. De är bra att de är på egna sidor.

Sen skulle en rensning bland alla speltitlar i fuskarkivet behövas. Det finns flera som syftar på samma spel. tex finns "Pokémon Guld/Silver" och "Pokémon Silver/Guld". Det behövs inte fler än en. Många spel är det likadant med.

Att många av recensionerna och fusken har dålig kvalité är sorgligt. Nästan alla är inskickade av medlemmar. Då kan man ju fråga sig om de verkligen vill hjälpa till att göra fuska.se till en bra fusk-site eller bara för att tjäna några extra fuskamynt.

Sen några månader tillbaka har vi mods kunnat godkänna eller neka inskickade fusk/tips/recensioner/nyheter. Jag har nekat många rent ut sagt värdelösa texter. Några som legat på gränsen har jag släppt in. Jag tycker inte man kan vara hur hård som helst.

Hur som helst så behövs en utrensning av både huvudsidan och forumet. Skribenter som har som jobb att leta reda på nyheter och fusk skulle vara bra. Då kan man vara mer säker på att man får in texter med högre kvalité.

Att det finns lite fusk kan man inte enbart skylla på admin om. Han kan omöjligt ta reda på all världens spelfusk. Det är därför han bett alla medlemmar att skicka in. Det är då sorgligt att många missköter detta och skickar in skit.

Epaaj:

Precis så jag TÄNKTE MIG :)

Bra att du skrev det.

Så hära skulle det vara perfekt:

En Admin

En ViceAdmin

15 Hjälp - Modarotarer(Godkänner: Fusk,Speltester,Spel)

Moderatorer(10 st, Som rensar forumet. T.ex som:

Tar bort onödiga inläggen eller någon inlägg som bryter mot någon regel.

18 Dec 2005
Nivå 5 · Fuskare

nä jag tyckar inte att dannie ska vara moderator längre om han/han inte loggar in mera

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Nu är det så att man kan vara "osynlig" på forumet vilket gör att de inte går och se inloggningar osv, därav bara för att de verkar att en moderator inte loggar in så betyder det inte att det är så.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nu är det så att man kan vara "osynlig" på forumet vilket gör att de inte går och se inloggningar osv, därav bara för att de verkar att en moderator inte loggar in så betyder det inte att det är så.

Admin,kan du och moderatorerna se vem som är inloggad fastän dem är anonyma?
Nivå 3 · Lärling

Jag har en ide som skulle göra mig och kanske några fler litte gladare. Gratis fuska vip i en vecka. Det skulle göra så att jag skulle gilla sidan mer. Ändå är jag ine 5 gånger om dan.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag har en ide som skulle göra mig och kanske några fler litte gladare. Gratis fuska vip i en vecka. Det skulle göra så att jag skulle gilla sidan mer. Ändå är jag ine 5 gånger om dan.

Vi har redan haft Fuska VIP i 3 dagar,GRATIS,vad tror du att Admin tjänar på det?

Jo,INGENTING!

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #218

Darwin2: Det skulle inte funka på denna sida.

Admin: Det är ju inte bra om moderatorer inte är aktiva, då är de ju inte bra moderatorer.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Admin: Det är ju inte bra om moderatorer inte är aktiva, då är de ju inte bra moderatorer.

Rätt,det ger inte bra bild av Fuska.se,ifall dem näst viktigaste medlemarna inte är aktiva.

Har faktiskt 2 frågor:

1.Är Admin Michael Crona,alltså han som har en pingvin som avatar?

2.Ifall Admin,han som har en pingvin som avatar,har medlems nummer 2,vem är nummer 1 då?

Skulle vara tacksam för svar på dessa frågor.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

1. Ja, han är Michael Crona.

2. Den första var en "bot".

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.