Hoppa till innehåll

Gamecube

Nike light

Rekommendera inlägg

öö då har ju disk läsaren pajat en sån går på typ 500kr och då köper man ju ett nyt för 900kr och då får man ett spel och en dossa på köpet hihhih :rolleyes: det ska jag göra mitt föra gick sönder!! tapa de i en trappa ska kanske köpa mitt game cube imoron och då köper jag ett mines kort på en gång det blir ju kung då ska jag spela mycket kan jag lova det är väl kul o ha ett game cube hihihhihi jag ska ha ett jag ska ha ett nununununununu!! men nu vet du jallafall så du måste nästan köpa ett nyt det är best så du vet de nu har jag sakt mitt o du ditt nu ska jag int skriva mer för då årkar du int läsa eller hu va? ja det tror jag nog att du inte orkar men så tack för mig då så nu vet du de> :cool: :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min Gamecube pajja efter att ha ramlat i golvet några gånger(tack för den lillebrorsan)

Jag köpte en ny, det lönade sej eftersom att jag inte riskerade att den inte skulle bli lagad och så fick jag en handkontroll på köpet.

Heh, så det här är en tråd där man berättar hur många gånger GameCubet åkt i golvet... Oki doki ;) Jag lyckades dra ner den en gång med hjälp av handkontrollen.. Lite långt avstånd från GameCubet bara.... Min brorsa har haft ner det 3 gånger genom att snubbla på nån sladd.... Och min kompis har gjort samma lyckande sak som jag... fast 2 gånger,,,, Mitt GameCube är dock fortfarande helt... Bra kvalite`... B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...