56253 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag behöver hjälp att så att jag kan komma vidare. 1. Hur får man den där kraften som häxdoktorn i Kibombo har? Den där "Lift-Saken". Jag behöver den för att komma förbi "Sea of time" och den där "Kibombo Cliffs" med båten. 2. I "Shrine of the sea god" fattar jag inte vad man ska göra efter man har kommit till cirkeln. 3. Hur får man loss den där saken i "Tundaria Tower" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag behöver hjälp att så att jag kan komma vidare. 1. Hur får man den där kraften som häxdoktorn i Kibombo har? Den där "Lift-Saken". Jag behöver den för att komma förbi "Sea of time" och den där "Kibombo Cliffs" med båten. 2. I "Shrine of the sea god" fattar jag inte vad man ska göra efter man har kommit till cirkeln. 3. Hur får man loss den där saken i "Tundaria Tower" Gör reveal i den där cirkeln och sen i tundaria så gör du burst på stenen och du ska inte ha lift för att komma igenom sea of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: VA?!?! 1. Reveal kom jag på för ett tag sen. 2. Burst? Hur får man den? 3. Vad då? Ska man inte använda "lift" i Sea of time? Det måste man väl!!! 4. I Gaia rock (eller vad det nu vad), efter man har kommit förbi stenarna och kommit den den där mannen som häller vatten i den där saken, hur dödar man honom hans liv blir ju påfyllt hela tiden? P.S. om ingen fattar vad man ska göra i Izumo, ska man gå till den där cirkeln av stenpelare, rätta till den där som är fel och sen använda "reveal" när man står i mitten. Då öppnas en hemlig gång som man ska ner i. Men sen vet jag inte mer, för jag behöver själv hjälp där!!! :1_15firing: :new_ukliam2: :new_microwave: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Är det ingen som kan hjälpa mig?!?! Har precis klarat Aqua Rock. Sen då? Vill ha hjälp!!! Den som kan hjälpa mig att klara det här, snälla gör det? Men om nån behöver lite hjälp, fråga mig för jag går om typ alla ställen och provar alla krafter dom har för att komma vidare. T.ex: I Champa ska du gå till höger och göra "reveal" nära gravstenarna. Då ser du en kista där det ligger en vikingkrona i. Så, nu har jag hjälpt er som inte visste det, kan nån hjälpa mig då?!?! :new_bluegrab: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocki Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 vad ska man göra efter att briggs har flytt med båten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 vad ska man göra efter att briggs har flytt med båten? Du ska till staden Champa... ligger typ åt vänster i eastern sea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocki Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 okej tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocki Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 ligger champa på en ö? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 nej den ligger på en strand!! titta efter stränder på kartan på vänster sida så hittar du nog den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Efter att klarat serpen, det där monstret som Briggs mormor frammannar, hittat alla bitar till den där trienden och hon har fixat den; vad ska man göra sen?!?! I " Sea of time " så är ju en vattenvägg som man inte kan ta sig uppför!!! Och hur f*n får man " Lift så att man kan lyfta den där stenen i Gondowan Cliffs när man är i båten?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Har du prövat att åka runt vulkanerna så att det kommer fram stjärnor? om du åker runt dom ett tag så försvinner strömmen för typ 3 sekunder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ja, det har jag gjort! Men jag har har kommit fram till vattenväggen, och efter det är det stopp. Ska man åka åt vänster då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg