pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Om du bara har åkt förbi en sån där vatten ström så har du typ kommit en 1 4de del på vägen.... Men om du menar den sista grejen så ere bara att skynda sej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 klarade det igår. tack för hjälpen. du, efter att man har klarat att komma in i lemuria, så är det en stor sten till vänster i "grottan", hur får man bort den? jag har den där "grindstone" som man fick av kungen, eller vem det nu var, men jag kan inte använda den. HUR?!?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 3 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Du Trunks, du har inte svarat på min fråga än (Och hur f*n får man " Lift" så att man kan lyfta den där stenen i Gondowan Cliffs när man är i båten?!?! ) Jag behöver faktiskt ett svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 man ska använda grindstone på den stenen!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 tack!!! så j*vla svårt var det inte, va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 nej, de var det inte, ja har varvat spelet, men skriv inte så tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Varför inte?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 de e SPAM!!! tråd låst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg