Avregistrerad Skrivet 19 November 2005 Rapport Skrivet 19 November 2005 Ja, Som rubriken lyder. Har ipod sökfunktion? (gäller speciellt den som rymmer 20gb eftersom jag funderar på att köpa en sådan). Och hur fungerar sökfuntionen om den finns? Citera
Guggo Skrivet 20 November 2005 Rapport Skrivet 20 November 2005 mini har det inte... och eftersom den är nyare än den vanliga så tror jag inte att den gamla har det heller Citera
pollenallergi Skrivet 20 November 2005 Rapport Skrivet 20 November 2005 Jag tycker inte direkt att man behöver sökfunktion då det ändå är så lätt att hitta låten man vill lyssna på.. Citera
Avregistrerad Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Skrivet 20 November 2005 Inte om man har 20 gb inne i spelarn :P Citera
pollenallergi Skrivet 21 November 2005 Rapport Skrivet 21 November 2005 Inte om man har 20 gb inne i spelarn :P Har du alla idtags rätt med artist och album så är det inte svårt alls ;-). Fast om du köper den senaste iPoden med färg och allt vad det heter får du nog sökfunktion, du borde ju stå på apples hemsida, eller hur? Citera
nico Skrivet 25 November 2005 Rapport Skrivet 25 November 2005 (redigerat) du kan iaf välja genre, artist etc i en lista och sedan få fram alla låtar i den genren/av den artisten. men i iPod photo finns iaf ingen annan sorts sökfunktion såvitt jga vet. kanske i Nano. iPod photo är den enda jag har testar så jag har ingen aning om det finns på andra iPodar. Redigerat 25 November 2005 av nico Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.