Hoppa till innehåll

Vilse


waddis
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag är vilse bland alla versioner 1.50, 1.51, 2.0.. :blink: Jag fattar inget.. Vilket ska man ha.. Jag vet inte ens vilken version jag har + att på psp hemsida (www.yourpsp.com) Där står det att t ex: Nu kan du ladda ner nya Version 2.0 för att kunna spela dessa spelen o så.. Asså kan nån förklara för jag fattar inget :P

 

// Waddis :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är vilse bland alla versioner 1.50, 1.51, 2.0..  :blink:  Jag fattar inget.. Vilket ska man ha.. Jag vet inte ens vilken version jag har + att på psp hemsida (www.yourpsp.com) Där står det att t ex: Nu kan du ladda ner nya Version 2.0 för att kunna spela dessa spelen o så.. Asså kan nån förklara för jag fattar inget  :P

 

// Waddis  :gitarr:

 

Jag tror det är så att allt som finns i 1.50 versionen finns i 2,50 versionen + att det finns mer uppgraderingar i 2.50 versionen, jag har laddat hem det och det funkar utmärkt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är vilse bland alla versioner 1.50, 1.51, 2.0..  :blink:  Jag fattar inget.. Vilket ska man ha.. Jag vet inte ens vilken version jag har + att på psp hemsida (www.yourpsp.com) Där står det att t ex: Nu kan du ladda ner nya Version 2.0 för att kunna spela dessa spelen o så.. Asså kan nån förklara för jag fattar inget  :P

 

// Waddis  :gitarr:

 

Mindre smart.

Nu kan du ej köra home brew eller nedgradera...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...