Xade Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Alltså, hur skulle det hända ? På vilket sätt skulle Solen eller Jorden närma sig varandra så att alla brinner upp, det är det som jag vill veta. Jo, men det är viktigt att visa att fusion har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Ja solen kommer att ta slut. Arbetade om det i skolan för några veckor sedan. Som tur är det jättelänge till tills solen slocknar. Så att det lär inte jorden utplånas av. Jag tror snarare att polerna smälter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jaa, men då är ju jag 120, och världsrekordet är 116, av Kamato, Hongo. 122 år har nån fransman blivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Ja så kan det va men om runt 100 finns det människor kollonier på mars så vi överlever men jag vill dö innan det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Alla ni som vill vara döda när denna "undergång" inträffar kan väll istället utnyttja tiden fram tills dess till att hitta på nått som kan rädda era barn och barnbarn osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (redigerat) Hur okänslig kan man vara ? Tänker du inte över att dina barnbarn kommer att få lida pga att man inte hittade en lösning ? Eller är du så självcentrerad att du inte tänker på andra ? Redigerat 27 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Nu grinar folk så mkt att man nästan bör sätta sig i en båt. Till saken dårå, orkar bry sig om framtiden. Deras problem, inte så att jag tänker på min barnbarn när jag gräver ner batterier. Om dom nu så gärna vill överleva så får väl dom hitta på nån lösning. Däremot så tror jag att det är mycket osannolikt att vi människan skulle gå under, och om det nu är så, så kommer vi inte kunna påverka det. Lär ju bli världens fest dagen innan vi går under iallafall, och den lär man inte vilja missa. Alla brudar lär ju vara hyfsat villiga då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Hur okänslig kan man vara ? Tänker du inte över att dina barnbarn kommer att få lida pga att man inte hittade en lösning ? kanske för att ingen av oss ens är nära att få barnbarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Visst, synd om dem som lever som får va me när de händer, och jag hoppas vi kan stoppa det, men ändå, Jorden mår bättre utan oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 100 år ? Jo tjena, möjligen 600-700 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Såg ett program, de sa att golfströmmen kanske kommer vända inom 100-200 år, och då blir det KALLT här uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Mm säkert is så fall varför skulle den vända?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.