Fusion Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Jaa, men då är ju jag 120, och världsrekordet är 116, av Kamato, Hongo. Läste det någonstans att det skulle komma piller som skulle typ förlänga ditt liv med ungefär 50 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Jaa, men då är ju jag 120, och världsrekordet är 116, av Kamato, Hongo. Oj!:P Jag är ju tio år. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 alltstå är du 110 och hundra år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Så dum är jag, inte. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 säker ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 ärligt talat har forskarna sagt att jorden ska gå under hela tiden... men har den gjort det??? NEJ å ni som inte bryr er om det "jag är ju död då" tänk att det kommer mäniskor efter er! era barn och sånt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Puh...den globala uppvärmningen går att sätta stopp för. Pantar man in lite vett i moderaternas skalle, och får dem att bli miljövänligare blir det bättre. ( nu tog jag moderater eftersom socialdemokraterna har iaf bättremiljöpolitik, och moderaterna är nästan lika populära som sossarna.NEJ jag är ej röd. jag är lila ffs.) Och givetvis måste alla länder också, bli bättre på miljö, storföretag som pepsi å cola också, pepsi dumpade förresten 1 årgångs tomma pepsi flaskor i Indien, istället för att återanvända plasten, för det hade kostat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Såna stora företag tänker inte långsiktigt utan dem kortsiktigt,alltså dem tänker bara på sig själva,pengarna och hur det går för företaget och inte miljön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Tur att man inte lever då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 tänk ändå hur mycke ton avgaser som släpps ut varje dag...inte så konstigt vi kommer dö <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Kola king:Joo, när du säger det så, klart man ska bry sej, om sina barn/barnbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 jag har läst nån stans att jorden kommer gå under av en så kalla Big Crash!. jorden skapades av Big Bang så den kommer att förstöras av Big Crash.. hhmm.. vilken Crash menar dom?? Crash Bandicoot?.. hehe.. skoja..men med Big Crash det är inge skoj.. jag läste att det händer typ 2027 eller 2026..hoppas att det inte händer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.