lundquist Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Joo, det var år 2006. eller 05 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 nopp inte 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Det kommer bli världskrig i år. Muslimer kommer starta det och många oskyldiga människor kommer dö. Vad som händer sen vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Är man inte paranoid så blir man O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Vad menar du med det? Ni får se, det blir WW3 i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 jorden kommer bli bättre utan oss, jag menar jag tror inte på att det är massa aliens som kommer döda oss och sånt, utan det är vi som komemr döda oss ( fusionbomber och antimateria bomber, utsläpp mm ), vi är så rädda för nått som vi själva kommer framkalla, det kallar jag att vara dum i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 jaha... jag fattar inte riktigt vart du vill komma... krig och sånt dödar inte alla människor, men det gör kometer... en komet kommer utplåna oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 sen har jag hört att det är någon komet som ska komma imot jorden kanske typ om 20 år men man tror ju inte riktigt på allt för dom har ju sagt så många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Det är möjligt att de beräknat att den där kometen kommer att träffa oss, men det är nog rätt svårt med tanke på hur långt bort den är nu, och dess bana påverkas kanske också av alla andra himlakroppars gravitation. Men det är fortfarande en möjlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Framtidsforskning är ingen vetenskap! Vi kan inte veta när jorden går under. Vi har bara använt en 5e-del av oljan på jorden, den räcker ett bra tag till. Motorer och kraftverk blir hela tiden bättre. Om 100 år har vi fusionsreaktorer, vätebilar och konstgjord fotosyntes! Det kommer inte att behövas olja, skog eller floder. Ny forskning visar också att om vi inte hade börjat bruka jorden - och därmed startat en ökning av växthuseffekten - hade vi befunnit oss i en ny istid. Med människans uppfingsrikhet kommer vi se till att jorden går under före oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Om du vill vara så optimistisk, så gärna för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 JORDEN ÄR EN DEL AV OSS! KÖP ELBILAR! Vi kommer säkert att komma på ett sätt att bo på mars och sen när det inte går att bo kvar på tellus så flyttar vi till mars hörde det i tv ...nån..gång... http://www.illvet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.