Hoppa till innehåll

Scroll Lock


andennn

Rekommendera inlägg

Du vet den där scrollen som du har på musen alltså den där man kan rulla som är i mitten av musen mellan dem två som man kan klicka på,jag tror att ifall man släcker öjuset då kan man inte använda den.TROR!

Annars vet jag inte heller och skulle gärna också vilja ha svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

linux = operativsystem precis som windows

fedora är en variant av linux kan man säga

http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=50620

 

dos är ett gammalt operativsystem som grundaren av microsoft/windows gjorde för ett bra tag sedan. det hade ingen startmeny eller liknande utan sköttes med olika kommandon. vissa windows system, eller kanske tillochmed alla hittills, bygger på dos.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Hagsten

Jag har undrat länge vad man har scroll lock till nån som vet???

 

ja vett itte helt säkert men ja tror att de har nått med att man skriver så händer nått :gitarr:

annars så vett ja itte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha okej tack.

Men ifall man jämför linux med windows vilken är bättre och modernare??(Ifall man kan jäömföra dem så).

 

svårt att jämföra... men windows är mycket enklare och linux är mycket kraftfullare.

men jag föredrar nog personligen windows även om linux är bra också. det finns mycket fler program till windows och du behöver inte hålla på i så många terminalfönster hela tiden.

 

det är som alla operativsystem, MacOS, Linux, Windows, OS/2; alla har sina fördelar och nackdelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...