andennn Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jag har undrat länge vad man har scroll lock till nån som vet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Du vet den där scrollen som du har på musen alltså den där man kan rulla som är i mitten av musen mellan dem två som man kan klicka på,jag tror att ifall man släcker öjuset då kan man inte använda den.TROR! Annars vet jag inte heller och skulle gärna också vilja ha svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Nope inget med scrollen :) testade nyss. Och jag undrar också vad den gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Scroll lock gör egentligen ingenting längre...men förr gjorde den att man kunde scrolla med piltangenterna. Fungerar nästan endast i Office nuförtiden. Sen har jag för mig att man kan pausa nedscrollande text i t.ex dos och linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 aha. jag vet bara att man kan använda den till specialfunktioner i vissa program. ska testa detdär du sa om linux, sitter nämligen i Fedora just nu ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 aha. jag vet bara att man kan använda den till specialfunktioner i vissa program. ska testa detdär du sa om linux, sitter nämligen i Fedora just nu ;) . Vad är linux, fedora och dos??Är det tibia eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 linux = operativsystem precis som windows fedora är en variant av linux kan man säga http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=50620 dos är ett gammalt operativsystem som grundaren av microsoft/windows gjorde för ett bra tag sedan. det hade ingen startmeny eller liknande utan sköttes med olika kommandon. vissa windows system, eller kanske tillochmed alla hittills, bygger på dos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Aha okej tack. Men ifall man jämför linux med windows vilken är bättre och modernare??(Ifall man kan jäömföra dem så). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Jag har undrat länge vad man har scroll lock till nån som vet??? ja vett itte helt säkert men ja tror att de har nått med att man skriver så händer nått :gitarr:annars så vett ja itte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 (redigerat) du kanske skull läsa tråden först Redigerat 23 November 2005 av lalle_calle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Aha okej tack. Men ifall man jämför linux med windows vilken är bättre och modernare??(Ifall man kan jäömföra dem så). svårt att jämföra... men windows är mycket enklare och linux är mycket kraftfullare.men jag föredrar nog personligen windows även om linux är bra också. det finns mycket fler program till windows och du behöver inte hålla på i så många terminalfönster hela tiden. det är som alla operativsystem, MacOS, Linux, Windows, OS/2; alla har sina fördelar och nackdelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Tycker bäst om Windows..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.