Sidney Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Är star wars battlefront 2 bättre en star wars battlefront? :huh: Vill veta Ska kanske köpa det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag tycker att ettan e roligare men tvåan e bättre än ettan!!1 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Men Bounty_hounter vad är det som gör att tvåan är bättre? För du skrev ju att 1 är roligare än 2:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Det är bättre för att man kan vara jedi på tvåan t.ex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 2:an e bäst det är bättre grafik och bättre hållbarhet och mer banor. Man kan vara i rymden o så jag föredrar 2:an. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Ettan är dåligare grafik men lättare att klara.2 är svårare att klara (men jag har klarat det)+istälet för att åka rymd sköp på planeter så flyger du i rymden men fler skäp tex:Jedifibers,V-Wing,X-wing,Y-Wing och driodfiber.Så kan man vara jedis tex:Yoda och Obi så köp Star WarsBattlefront2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Då köper jag det :) 1 klarar man ju ut på 3 dar hoppas 2 tar längre tid att klara ut :rolleyes: Tack för hjälpen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Det gör det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Du kommer inte bli besviken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Är star wars battlefront 2 bättre en star wars battlefront? :huh: Vill veta Ska kanske köpa det. :D kan du ge dig på att de e!de e dubbelt så mycket bättre än de första!möter du nån som heter MatrixShark så e de ja :cool: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Tvåan är typ dubbelt så bra som ettan!! ;) Jag har dem på PC iofs, men valet borde ju va 2:an ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 de e rätt likt men 2:an e bättre man kan flygga i rymden o så kan man va jedis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg