FuskFreddie Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 om man inte har någon sån hur kan man instalera spelet då?? går det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Frågar installationen till spelet efter en cd-key måste du ha en cd-key. Du får en när du köper spelet om det behövs. Har du ingen har du troligtvis inte ett originalspel. Vill du spela spelet får du fråga om någon kompis kan ge dig en eller köpa spelet. Här på fuska.se vill vi inte att folk skriver om olagligheter så fråga inte om du kan få någons cd-key i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Har en känsla av att han inte har orginalspelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 jag har 157 spel eller nåt sånt och inget av de är orginal bara en och det är cs cz jag har laddat ner alla spel som finns men inte alla men de som är känndis och har laddat ner alla cd key och jag har inte köpt nogån windows bara wíndows 95 och sen laddade vi ner 98 sen me sen 2000 sen xp profesional nu har vi alla jag har alla need for speed och alla delta force och alla andra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 jag har 157 spel eller nåt sånt och inget av de är orginal bara en och det är cs cz jag har laddat ner alla spel som finns men inte alla men de som är känndis och har laddat ner alla cd key och jag har inte köpt nogån windows bara wíndows 95 och sen laddade vi ner 98 sen me sen 2000 sen xp profesional nu har vi alla jag har alla need for speed och alla delta force och alla andra spel Kan du använda punkter ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Ev. fråger besvarade. §1.3. Tråd gelåst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg