Rowyn^ Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Önskar mig psp2 och kanske pengar och jacka gamecube spel,filmer.det va mina.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 ja ska till thailand o där ska ja köpa hur mycke spel som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Methos Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Önskar mig world of warcraft elelr nåt starwars spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueYoshi Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Ett gosedjur! Skoja bara :P Önskar mig Pokémon XD Gale of darkness! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Detta är vad jag har kommit på än så länge. • FIFA Manager 06 (PC) • Bättre högtalare till datorn • Malmö FF matchdress 2006 • Malmö FF bäddset ”Borta bra, himma bäst” • Pengar B) • Nytt grafikkort till datorn • Guinness World Records 2006 bok • MFF säsongskort 2006 stå/sitt Ni kanske märker att jag är ett MFF-f*n.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 1 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Ett gosedjur! Skoja bara :P Önskar mig Pokémon XD Gale of darkness! Tveksam om ine gosedjuret hade varit bättre, nej skoja bara. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aopr Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Star Wars Battefront 2. Kläder. Nån DVD film. Kan inte komma på mer nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Det är roligt att läsa vad ni önskar er,för mig själv så är det bara ett minne blått när man satt och skrev en önskelista. Nu har jag inte tid med sånt längre och inte nog med det så har man massvis med prov just före jul,tävlingar varje helg och inte blir det bättre heller när man går skola ända tills 22 december. Det är bara att försöka stå ut och kämpa vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Lite ändringar, 1.5 Gb ramminne JL tröja Något spel, kanske Pokemon xd en robomop, är en latmask. robomop är en robot som städar huset i 60 kvm i timmen. En keyboard kanske eller trumset. Och några filmer... Undrar vad alt kostar sammanlagt XD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Önskelista 2005 ^^ NFS Most Wanted Call of Duty 2 Pengar till New York Ipod Nano Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 önskelista: Amanda.. hahaha..det enda jag vill ha är Amanda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 hötalare, cykel, nintendo ds, och kanske lite datordelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.