CeZ Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 en pocketbike fast det kommer jag säkert inte få.... annars högtalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag önskar mig moderatortiteln tillbaka. :( Upp i rök efter bara 2-3 dagar. :( Men nu är den tillbaka. God jul. :) I övrigt önskar jag mig en marsipangris, fullversionen av Samorost II och blandade ubåtsfilmer. (Nej, inga ångmaskiner, det är förbehållet födelsedagarna.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jag önskar mig kläder,pengar och en ny data :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 2 kuddar. 1 par byxor. godis. antagligen lite annat med som jag inte visste att jag vile ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 en enda sak å de är en ny mp3 spelare fö den förra gick sönder när jag nitade en kille....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 En data :D annars nya sockor (dom jag fick förra julen e det lite hål i) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.