Hoppa till innehåll

Vad Ska Man Ge. .

lundquist

Rekommendera inlägg

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

kanske beror på hur gammal man är om en utlands resa passar sig :P

annars skulle jag säga att örhängen är ett säkert kort.

Kläder skall man passa sig noga för. " -En kortkort minikjol ?! tror du att jag är en slampa eller ? -En college tröja ?! tror du att jag är någon j*vla torris ?!"

Icke kul att höra sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget kan ju faktiskt slå MellanMjölks tips. Något som gått i arv genom generationer till generationer.

Aja. Men det finns det vanliga som redan har blivit ratade utav # 21 & Legolas95. Annars kan du bli lite romantisk av dig och göra några ledtrådar till henne och leda henne till en obestämd plats. En vägbeskrivning till något ställe där ni ska äta middag kanske tillsammans och ha en trevlig tid. Kom på något spontant och ha trevligt ^^

Enda rådet som jag kan ge dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ska man ge i julklapp till sin flickvän ? :P

Om de gör ngn skilnad har vi inte varit ihop så jätte länge typ en månad lr ngt.

HIHI ^^ Ni som har bra tips kan svara. Och om de finns ngra tjejer kan ju de säga vad de vill ha i julklapp. Merry X-Mas

Hade jag varit tillsammans med en tjej I nån månad hade jag inte lagt ut mer än 150 spänn för ett smycke, även om du inte får det bästa för det. Men du får garanterat ett som hon uppskattar - om du är bra på att leta och vet vilken smak hon har.

Vill inte vara pesemistisk, men det är inte säkert det håller så länge därför kan man vänta med dyra smycken tills man varit tillsammans ett tag.

Åter till ämnet, ett fint smycke en middag eller bio. Eller kläder, men då måste du verkligen veta vad hon gillar. Oftast svårt med kläder. :)

Edit: Pengar är inte allt.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guggo: Finns alltid marknader... Köpte ett totalt häftigt halsband åt syrran som kostade omkring 100:-

Hon klagade ju i alla fall inte om det. ^^

Och det är ju äkta vara såklart...

Dessutom är det en j*vla skillnad på att köpa smycken till sin syster & till sin flickvän.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...