lundquist Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Vad ska man ge i julklapp till sin flickvän ? :P Om de gör ngn skilnad har vi inte varit ihop så jätte länge typ en månad lr ngt. HIHI ^^ Ni som har bra tips kan svara. Och om de finns ngra tjejer kan ju de säga vad de vill ha i julklapp. Merry X-Mas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Det beror helt på viljen typ av tjej hon är. Det brukar vanligtvis fungera med något vackert smycke. (Undvik billiga skitsmycken, våga lägga ut lite pengar) Om inte kan du bjuda henne på bio + middag någon mellandag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 mm håller med # 21 Bjud henne på middag + bio eller dyrt smycke eller kanske nån kärlkesdikt +mobil kanske =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Ära vara Gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden. Funkar alltid B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Ett annat tips är att ta med henne på en restresa till utlandet under januari/februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 kanske beror på hur gammal man är om en utlands resa passar sig :P annars skulle jag säga att örhängen är ett säkert kort. Kläder skall man passa sig noga för. " -En kortkort minikjol ?! tror du att jag är en slampa eller ? -En college tröja ?! tror du att jag är någon j*vla torris ?!" Icke kul att höra sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Inget kan ju faktiskt slå MellanMjölks tips. Något som gått i arv genom generationer till generationer. Aja. Men det finns det vanliga som redan har blivit ratade utav # 21 & Legolas95. Annars kan du bli lite romantisk av dig och göra några ledtrådar till henne och leda henne till en obestämd plats. En vägbeskrivning till något ställe där ni ska äta middag kanske tillsammans och ha en trevlig tid. Kom på något spontant och ha trevligt ^^ Enda rådet som jag kan ge dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Lägg ut mkt pengar på vad som helst.Även om hon int gillar det så fattar hon ju att du gillarhenne om du offrar mkt pengar för henne.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 (redigerat) Vad ska man ge i julklapp till sin flickvän ? :P Om de gör ngn skilnad har vi inte varit ihop så jätte länge typ en månad lr ngt. HIHI ^^ Ni som har bra tips kan svara. Och om de finns ngra tjejer kan ju de säga vad de vill ha i julklapp. Merry X-Mas Hade jag varit tillsammans med en tjej I nån månad hade jag inte lagt ut mer än 150 spänn för ett smycke, även om du inte får det bästa för det. Men du får garanterat ett som hon uppskattar - om du är bra på att leta och vet vilken smak hon har. Vill inte vara pesemistisk, men det är inte säkert det håller så länge därför kan man vänta med dyra smycken tills man varit tillsammans ett tag. Åter till ämnet, ett fint smycke en middag eller bio. Eller kläder, men då måste du verkligen veta vad hon gillar. Oftast svårt med kläder. :) Edit: Pengar är inte allt. Redigerat 22 November 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 För 150 får man aldrig ett smycke.... Inte om han handlar hos en juvelerare, eller någon annan affär som säljer smycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Guggo: Finns alltid marknader... Köpte ett totalt häftigt halsband åt syrran som kostade omkring 100:- Hon klagade ju i alla fall inte om det. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Guggo: Finns alltid marknader... Köpte ett totalt häftigt halsband åt syrran som kostade omkring 100:- Hon klagade ju i alla fall inte om det. ^^ Och det är ju äkta vara såklart... Dessutom är det en j*vla skillnad på att köpa smycken till sin syster & till sin flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.