Slasktratt Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Naw, andra sidan utav # 21 har ploppat fram, jag som trodde att han dagligen stod och småkysstes avskärt från plexieglas, bortom tränarbåset i den iskalla hcoekyarenan =). Glädjer mej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 1. hockey arenor är inte kalla ! (de är svala :P ) 2. tränar bås har jag aldrig sett under mina 10 år som proffisonel ishockey spelare. 3. Plexiglas är hur mysigt som helst ! B) #21 mjo, skulle påstå att flickvännen är "viktigare", eftersom en dålig present kan göra slut på hela förhållandet. Sin syster får man dras med i vilket fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Guggo: Finns alltid marknader... Köpte ett totalt häftigt halsband åt syrran som kostade omkring 100:- Hon klagade ju i alla fall inte om det. ^^ Om du nu menar att det var i plast så nej... Det var det inte ^^ Ett fint halsband med ett mysigt Japanskt tecken. Man lägger väl pengar på det som 'ser' fint ut. Inte hur det är. Kvaliteten är ju något man även också måste tänka på men vadå? Inte tror jag att flickvännen är så petig att hon börjar klaga på att den sitter fel runt halsen på henne eller ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 men vad spelar det för roll igentligen vad man köper ? Det är tanken som räknas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 hahahaha..jag brukar bara köpa nånting.. mest för en 10a..hehehehe..till min farsa förra julen så fick han en flask öppnare.. :P måste komma på bättre julklappar för fasiken.. hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 25 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Nu var detta faktsikt inte till sin far utan sin fjälla . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 hahahaha..jag brukar bara köpa nånting.. mest för en 10a..hehehehe..till min farsa förra julen så fick han en flask öppnare.. :P måste komma på bättre julklappar för fasiken.. hehe. Rejält snålt av dig. Nog faan kan du väl ändå kosta på dig något dyrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 jag vet..men jag har ju f*n inga pengar..men jag tänker köpa dyrare saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 jag vet..men jag har ju f*n inga pengar..men jag tänker köpa dyrare saker.. Har dagens ungar inte hört talas om att spara pengar? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 hehehe..tror nog det men dom/vi kan nog inte spara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 (redigerat) spara??? vad är det för gammalt, bortglömt ord???:P :P :P Redigerat 25 November 2005 av kraden555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 hehe..vad fasiken snackar han om.. vet du vad spara är!? något ord han bara kommit på eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.