super_coola_jag Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 På träningen vill jag ha fler vapen! Hur klarar man driving range föresten eller e de den sista banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 om det är den jag tror att det är så kan du inte klara den. det är bara att träna dig på vapnen för din egen skull, banan har ingen direkt mening. tror inte du kan få mer vapen på trängingar, är om det finns något fusk eller trainer i så fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 worms 3d äger ju f*n men har det bara till gc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-IcoN- Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 asså bli mordärna spela Worms 4:mayhem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Om man inte tycker om worms då? Eller om mna tycker 3D är bättre får man inte spela det då eller? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Håller med HappyHenke..... Fast det är ju klart att 4 äger 3d ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Alla får tycka som dom vill bara för att man gillar ett äldre spel är man inte "omodärn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2_master Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) Jag tycker de gammla Worms armageddon till ps1 är de bästa :P Redigerat 29 December 2005 av ps2_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Okej.. . . Jag orkar inte starta en ny tråd så jag tänkte fråga här ... Är worms 3d värt att köpa ?? har funderat på det och så ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 absolut. kostar typ inget längre. i somras gick det på 99:- på webbhallen. mkt kul spel, inte helt perfekt kanske men jättekul. och billigt som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Nice :P Redigerat 30 December 2005 av Avatar_CR83R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.