Seal team 6 Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 det e ingen seriös clan! men den heter: In$3rt n4m3 vill någon joina? det är bara på skoj! inget dreamhack spelande med detta clan! :cool: bara säg till om ni råkar vilja va med! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Ähh, seal, vi ska ju starta våran egen klan snart, med t shirts o DreamHack o allt Ps, vi hade jäkligt kul på DreamHack idag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 ska vi mötas? [CKZ] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 (redigerat) Vem? om du menar CW så måste vi sparka igång våran klan först Redigerat 26 November 2005 av xiao-x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Hejjj... Jag Skulle Kanske Vilja Joina Med 3 saker:Vad heter laget?är ni jätte bra,Säg inte att jag e dålig jag e 9 år men jag kan slå dig nog ..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 1. Denna klanen var tydligen inte allvarlig 2.Du är nio år gammal, jag har kört CS sen det kom, altso i 6 och ett half år, jag är gärna villig att köra med dig någon gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 28 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 e du säker på att du vill vara med? äh lås detta! när jag var i DH så tänkte jag... "vafan!" så därför ville jag bara göra en "fake" klan! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grave_Digger Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Nej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
((-(farfarsmurf)-)) Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 jag vill gärna joina men hur gör man ???????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Den va inte seriös! omg LÅS den här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 30 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Nej! vafan menar du med det! Ifall jag säger att det ska låsas så ska det! för jag gjorde denna tråd och den har spårat ut! ffs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg