Manga Master Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Mitt är iallafall hemkunskap eller var det iallafall jag går i 6:An nu så vi har ingen längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 ja gillar nog mest kemi lr matte.en gång på kemin så började en av min kompis tröja brinna för att han höll armen över en brännare(inte medvetet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 mina favvo ämnen är engelska och träslöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 slöjd gumpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Gympan lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Sån här tråd finns det väl? I alla fall tycker jag Bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Sån här tråd finns det väl? I alla fall tycker jag Bild! håller med,BILD! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 matte,fysik,eng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Kemi tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Geografi. Har alltid tyckt det varit kul. Men gillar alla ämnen (nästan). Jag orkar aldrig räkna matte på morgonen, därför är det inte mitt favvo ämne =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=5121&start=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 1:matte äger för jag är bäst i skolan bara så ni vet går jag i 9:an 2:hemkunskap de har jag MVG i jag ska förmodligen söka in på kokutbildning. 3:fysik det är kul att labba och man lär sig mycket varge gång plus att det är ass lätt om man bara tängker litte själv och gör bar ifrån sig mot lärarna men jag har skolans värsta lärare i fysik hans ingves heter han så om ni ska välga skola och ni går i sörping välj inte berga skolan för där går jag och jag kan vara ganska elak mot dom små 7:orna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.