coolsamus Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 hk hk hk hk hk hk hk hk hk hk hk hk hk hk är svin skoj men vi har inte haft det för andra gruppen har ingen lärare :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 :new_ukliam2: 1:matte äger för jag är bäst i skolan bara så ni vet går jag i 9:an 2:hemkunskap de har jag MVG i jag ska förmodligen söka in på kokutbildning. 3:fysik det är kul att labba och man lär sig mycket varge gång plus att det är ass lätt om man bara tängker litte själv och gör bar ifrån sig mot lärarna men jag har skolans värsta lärare i fysik hans ingves heter han så om ni ska välga skola och ni går i sörping välj inte berga skolan för där går jag och jag kan vara ganska elak mot dom små 7:orna. :new_ukliam2: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 skriv bara en gång RealCS_2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=5121&start=0jupp det finns redan en sån här topic :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Mitt favvoämne antar jag är Matte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Matematik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Geografi och Historia ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Mina favvo ämnen är: 1.Idrott 2.Matte 3.Bild 4.Geografi 5.Musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 idrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 slöjd och so Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Alla utom matte! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 mitt e handbolls klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.