the kings Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 han e hatad för han e ganster fast de skiter han i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 (redigerat) Han är ingen OG eller G,han är antagligen GW eller BG! Han är typ en tönt jämfört med dem andra. Nästan alla hans låtar är kvinnoförnedrande,sjukt! Och plus han är inte hatad för det,utan typ för att han tjallade på några och nu är han i allvarliga problem! Redigerat 11 December 2005 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burki Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Han är ingen OG eller G,han är antagligen GW eller BG! Han är typ en tönt jämfört med dem andra. Nästan alla hans låtar är kvinnoförnedrande,sjukt! Och plus han är inte hatad för det,utan typ för att han tjallade på några och nu är han i allvarliga problem! ja men snälla om det skulle vara mario som tog 50cents plats skulle mario va en OG skulle spelet vara bra man tycker ju om spelet för att det bra inte för o titta på gubben tycker någon CJ är så cool han liknar ett missfoster men ändå är GTA bra :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burki Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Han är ingen OG eller G,han är antagligen GW eller BG! Han är typ en tönt jämfört med dem andra. Nästan alla hans låtar är kvinnoförnedrande,sjukt! Och plus han är inte hatad för det,utan typ för att han tjallade på några och nu är han i allvarliga problem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 var kan man hitta koder till bulletproof Här på fuska.se <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Han är ingen OG eller G,han är antagligen GW eller BG! Han är typ en tönt jämfört med dem andra. Nästan alla hans låtar är kvinnoförnedrande,sjukt! Och plus han är inte hatad för det,utan typ för att han tjallade på några och nu är han i allvarliga problem! Ville du säga något eller ville du bara visa det jag sa för att jag hade rätt,eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 (redigerat) du tycker som du vill för mig äger 50 cent ja skiter i om du hade rätt eller fel nooooooobbb ja har träffat 50cent´s farsa för inte alls länge sen i florida han e ass skön hahahahhahaa :lol: Redigerat 15 December 2005 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 du tycker som du vill för mig äger 50 cent ja skiter i om du hade rätt eller fel nooooooobbb ja har träffat 50cent´s farsa för inte alls länge sen i florida han e ass skön hahahahhahaa :lol: Okej,n00b du får tycka vad du vill,men jämför honom med The game,erkänn han är ju en tönt. Många hatar honom som t.ex The game,nas,fat joe och många många mer! Och jag hoppas att du vet att inom rapp branchen så är inte tjallare säkilt välkommna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 (redigerat) Okej,n00b du får tycka vad du vill,men jämför honom med The game,erkänn han är ju en tönt. Många hatar honom som t.ex The game,nas,fat joe och många många mer! Och jag hoppas att du vet att inom rapp branchen så är inte tjallare säkilt välkommna! <{POST_SNAPBACK}> vett men the game har vart me 50 cent när 2pac levde du vet west side east side har du msn ? vem hatar inte fat joe du ska öra när 50 cent dissar han ass skönt Redigerat 16 December 2005 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Det finns en anledning till varför 50 cent är kändare än de flesta rappare, jo han ÄR bätte än många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Okej,n00b du får tycka vad du vill,men jämför honom med The game,erkänn han är ju en tönt. Många hatar honom som t.ex The game,nas,fat joe och många många mer! Och jag hoppas att du vet att inom rapp branchen så är inte tjallare säkilt välkommna! <{POST_SNAPBACK}> vett men the game har vart me 50 cent när 2pac levde du vet west side east side har du msn ? vem hatar inte fat joe du ska öra när 50 cent dissar han ass skönt <{POST_SNAPBACK}> The game var inte ens rappare när 2pac levde(jag tror att han lever fortfarande). Och sen ska du tänka på att The game låg i koma i ungefär 3 år,anledningen 50 cent inte ville ha The game med sig var för att The game var bättre än honom. P.S Ja,jag har Msn,du kan läsa det i min profil men jag heter,[email protected]. @Goldust:Han är inte kändare dem flesta rappare,ifall det nu skulle vara så,då skulle anledningen vara för att han har fått uppmärksamhet pga att han tjallade på några. Och nu har han hotats till döden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 (redigerat) hur ska 50 cent hotas till döden när han har 2000g-unit soldater som är redo för ganster plundring adda mig florentabazi_9@hot.... Redigerat 17 December 2005 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg