Fusion Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 2000 G-Unit soldater? Knappast,han har bara några kontakter kvar,sen är det slut. Och anledningen till at han hotades till döds,var för att han hade tjallat på några,och dem hotade honom till döds. Titta bara på hur många livakter han har,bombsäker bil och skottsäker väst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 (redigerat) han har två tusen g -unit soldater ja vet=) vika tjalla han på han har skott säker väst för han inte vill hammna i rullstol igen eller bli död ;) Redigerat 17 December 2005 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Det var några mördare han tjallade på och inom rapp branchen så är inte rappare säkilt välkommna,så han fick väl välja mellan sanning eller konsekvens. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 ej adda mig florentabazi_9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 (redigerat) om 2pac lever är han väll gammal blev inte han skuten(sorry för dubbel inläg) Redigerat 17 December 2005 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burki Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Han är ingen OG eller G,han är antagligen GW eller BG! Han är typ en tönt jämfört med dem andra. Nästan alla hans låtar är kvinnoförnedrande,sjukt! Och plus han är inte hatad för det,utan typ för att han tjallade på några och nu är han i allvarliga problem! jag vill visa att du har fel man dömmer inte gubben efter spelet fråga skulle splet vara bra om mario tog hans plats föresten har jag det nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 visst e det kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 lol har ni sett ali G filmen så vet ni vad east side och west side är för nåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) det är bara du som behöver se den filmen (vi vet va west side o east side är )svar två stora gäng=)+ du är äkta nobbbb Redigerat 27 December 2005 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Orka 50 cent spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hitta nemo Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag skall ocså köpa det det värkar Coolare är Gta. & så tycker jag ingen skall läga sig i vad andra köper. det var någon som skrev. Jag tycker att det är dåligt köp inte det... :cool: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 (redigerat) :meddum: orka 50 cent spelet.......snoop dog ska snart göra ett spel som hetter Fear and Respect mycket coolare Redigerat 4 Januari 2006 av Kamikaze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg