ironstar Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Kan nån hjälpa mig? jag har spel som jag har tröttnat på,vissa inte, vill köpa nya :angry: ,vet inte vilka jag ska köpa, OBS,ej 18+ spel tack :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironstar Skrivet 25 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 har massvis med spel som Guild Wars,WOW,Pirates Of Carribean,Fire Starter,City Of Heroes,City Of Villains med mer,tröttnat på vissa,nån som vet nåt bra spel på data? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola_alex Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Call Of Duty 2, Battle Of Middle Earth, Sk*t Bra Spel! ( Call Of Duty 2 ) Man kan Köra På Internet Mot Människor Från Hela Världen På Multiplayer Man Kan Spela Single Player Klara Uppdrag Typ 100st Man Får Köra Pansarvagn,Flygplan o många Fler Mvh Cola-Alex :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 NEED FOR SPEED MOST WANED sk*t grymt om man gillar bilspel. om du gör det så är det ett spel jag tyckr att du ska köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Half-life 2, det var 18+, men nu har dom sänkt till 16^^. Iaf köp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst al-jasif Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Guildwars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Call Of Duty 2 är väldigt kort kan jag säga... Klarade ut det på en kväll. Som Quazar säger att Half Life 2 bör du köpa om du gillar att skjuta och några läskiga scener ibland. Även BattleField 2 är grymt bra spel med världens bästa Multiplayer som man vill spela tills man inte visste att skolan fanns. Sen finns ju Brothers In Arms som är det bästa Strategi & Andra Världskrigs shooter jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 EverQuest 2, Warhammer 40,000 Dawn of War, The sims 2, FlatOut, Matrix Online mm Så j*vla massa spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Half-Life 2 är inte läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Half Life 2,Battle Field 2, Diablo 2,Counter-Strike Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Call of Duty 2 lr getting up :cool: B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 rekommenderar stark marc eckos getting up :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.