D48 Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 (redigerat) jo musiken är bra. bara man tar sig tid att lyssna. och det finns ungar som springer runt i förstora Hood tröjor med Guns N' Roses taggen på och med en sne keps på huvudet aka mainstream... Redigerat 27 April 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 (redigerat) slipknot är väll också mainstream? Redigerat 27 April 2009 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eskapist Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 jo musiken är bra. bara man tar sig tid att lyssna. och det finns ungar som springer runt i förstora Hood tröjor med Guns N' Roses taggen på och med en sne keps på huvudet aka mainstream...Hmm. Själv tycker jag att Slipknot är rätt kassa på sina instrument, Corey Taylor är ett undantag som faktist har en schysst röst. Texterna når mig inte alls och deras image som ett band med masker är ju knappast nyskapande. Meeen det är ju bara min åsikt, för miljoner människor med smak för tveksam mainstream kan väl inte ha fel, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 gitarristen i slipknot är inte dålig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Slipknot är ett "meh-band" imo. Inget direkt nyskapande, låter som vilket annat tråkigt modernt metal-band. Tycker hela upplägget med: "Tufft Gitarr-riff>skrik>mes-refräng>mer riff>mer skrik>refräng igen>halvkasst gitarrsolo" konceptet som Slipknot kör är lite uttjatat. Inget emot Slipknot personligen, jag antar att jag letar mig djupare ner i spiralen än banden som ALLA verkligen känner till. Tbh är oftast den bästa musiken den som även är väldigt underskattad. (aka non-mtv/non-radio musik). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 ja stilen classic rock är också väldigt uttjatat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 ÖÖÖÖÖJ!!! BLABLABLA before I forget...ÖÖÖJ!! blablabla before I forget. Jag hörde en låt som var bra i versen men sen: Blajsabvhsdabh!!! De skriker så himla mycket. Jag gillar dem inte. Den där killen som är Clown... USCH! Jag avskyr onda clowner! De skulle kanske bli bra om de inte skrek eller fjandade sig med maskerna. Jag gillar dem inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 ÖÖÖÖÖJ!!! BLABLABLA before I forget...ÖÖÖJ!! blablabla before I forget. Jag hörde en låt som var bra i versen men sen: Blajsabvhsdabh!!! De skriker så himla mycket. Jag gillar dem inte. Den där killen som är Clown... USCH! Jag avskyr onda clowner! De skulle kanske bli bra om de inte skrek eller fjandade sig med maskerna. Jag gillar dem inte! ok där 11 år och kanske inte kan engelska så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Dom är väl sådär... Ganska många låtar är skrik, fast gillar låter Before I Forget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 ok där 11 år och kanske inte kan engelska så bra...Går väl dock inte att bortse från att de faktiskt skriker i 95% av låtarna...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 ok där 11 år och kanske inte kan engelska så bra...Går väl dock inte att bortse från att de faktiskt skriker i 95% av låtarna...? jo men man hört ganska bra endå vad han sjunger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Slipknot är ett "meh-band" imo. Inget direkt nyskapande, låter som vilket annat tråkigt modernt metal-band. Tycker hela upplägget med: "Tufft Gitarr-riff>skrik>mes-refräng>mer riff>mer skrik>refräng igen>halvkasst gitarrsolo" konceptet som Slipknot kör är lite uttjatat. Inget emot Slipknot personligen, jag antar att jag letar mig djupare ner i spiralen än banden som ALLA verkligen känner till. Tbh är oftast den bästa musiken den som även är väldigt underskattad. (aka non-mtv/non-radio musik). Amen to that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.