Aircondition Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Stör mig på att de kallat sig själv för världens hårdaste band, det är f*n bara löjligt. Hade väl kunnat ha bättre vocals också, men vissa låtar är helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 jo musiken är bra. bara man tar sig tid att lyssna. och det finns ungar som springer runt i förstora Hood tröjor med Guns N' Roses taggen på och med en sne keps på huvudet aka mainstream... Hmm. Själv tycker jag att Slipknot är rätt kassa på sina instrument Sorry mannen deras trummis Joey Jordison är världens bästa. Men deras bästa album är ju Slipknot och IOWA, i dem nya hör man inte Sid's underverk som DJ om ni fattar. aah :) och deras gitarrist är inte dålig han heller... Nej, inte riktigt . Alla där är ju typ proffsiga på sitt sätt. Nja basisten e inte så himla bra, men ändå. ;) Amen, kom igen ;) Reta honom inte för han spelar olika bas-ackord. :lol: Haha nej då. Menar inte på det sättet. Menar att han inte e så himla bra live :P ar inget imot han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Något jag stör mig på är deras image, de där maskerna bara drar fokus från musiken och lockar små tolvåringar som tycker att de är coola. Lite störande, jag skulle iallafall haft mer respekt för dem om de hade sumpat maskerna. ...men jag kan inte förneka att de gör bra musik! Jag bryr mig inte om deras masker, jag bryr mig om deras musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Deras musik är tråkig. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Jag tycker dom äger det är ju metal och dom röjer som hårdrockare enligt mig ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Nae, gillar dom inte men Before I Forget är nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Riktiga Slipknot fans bryr sig inte om deras masker. Om dem inte skulle ha några masker så skulle jag ändå gillat dem lika mycket som jag gör nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Slipknot är relativt bra, dom har ju några riktigt bra låtar som t.ex. Duality. Brukar dock inte lyssna på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Riktiga Slipknot fans bryr sig inte om deras masker. Om dem inte skulle ha några masker så skulle jag ändå gillat dem lika mycket som jag gör nu! Japp. Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.