Leon Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Nya True Crime NYC släpps idag kan man se på tvreklamen. Vad kan man hoppas på, är det ett steg framåt sen förra? Bra musiklista var det iaf har jag sett :gitarr: Jag är sugen på det!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Kommer det att likna gta3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 ätt att ja ska köpa de!! de verkar rå ballt!! B) B) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jag ska nog köpa det för man har ju spelat True Krime Streats of L.A och det spelet var kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Jag har sett fram emot detta spelet, ska köpa det såsmåningom!! Ser fett ut! Hoppas det är ännu ett steg framåt sen Streets of LA, som var skitkul men lite oputsat. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 4 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Nån som har skaffat det o kan ge lite omdömen?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burki Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Nån som har skaffat det o kan ge lite omdömen?! men kan säga går varje dag til min kompis ska få det på onsta det är bra men grafiken linar det andra spelet men det finns massa roliga saker man kan köra ner en kille i en spis och grilla hans huvve men kan gå runt ta bilar traäna sig på vapen det liknar GTA och toppan musik för dom som gillar hiphop :gitarr: exempel Kopia_av_namnlös.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 (redigerat) Köpte spelet på releasen. Ni kan alltid läsa min recension på spelet om ni vill veta lite om det. :) Recension På True Crime New York City Redigerat 5 December 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Men va f*n. Har aldrig sett den här tråden förr! Va f*n e true crime? Måste vart nån som har hackat sig in på min! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Den här tråden är ett år gammal, du kanske har glömt bort att du gjort den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg