Hoppa till innehåll

Spel För Er?

Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

Vad har ni för uppfattning av spelen? Varför spelar ni spel huvudtaget?

Många har ju alltid olika smaker vad gäller Mat, Film, Musik och även Spel. Men varför spelar ni just spel och varför just det spelet? Vad betyder ordet 'Spel' för er igentligen?

Ämnet är mycket inriktat åt de som väljer att skriva mer än en mening. Jag skapade ämnet bara av en spontan idé och tyckte det skulle vara kul att få se andras åsikter om detta. Och kanske få svar på ett eller andra frågor?

//Rowyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jocke2004

Beroende?Nej, men jag var det, förut. Jag tycker om spel, som det är. Jag har växt upp med TV-spe,l och det skulle vara konstigt om det inte fanns. Jag fick mitt första tv-spel som 5-åring. Ett Super Nintendo, vilket jag spelar på, än idag. Sedan har det blivit en vana, att köpa nya Konsoler, och spel. Sälja dem kan jag inte tänka mej göra. En dag kanske dem blir samlarobjekt. (:P) Jag har ju allt, från Gameboy till PS2, så varför sluta, med spelandet? Jag spelar inte, TV-spel, lika mkt, längre, p.g.a. datorn. Ibland undrar jag varför datorn uppfanns. (:P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja precis Jocke. Lägg ner alla ord ni har i era huvuden. Töm hela erat ordförråd och lägg det på sidan till att forma meningar efter meningar.

Och helst era egna ord så ni inte kommer och kopierar någon recension från en annan sida.

Men eftersom sidan handlar om spel så vill jag att Admin även svarar på tråden här. Så han kan ge sin bild på hur spel är för honom & även Moderaterna på sidan också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spel betyder för mig "Ganska kul".

Jag är inte beroende, men ibland kan jag inte låta bli att sätta mig vid datan en eftermiddag. ;)

Jag spelar mest actionspel.

Spel är ibland otroligt kul & är underhållande.

Redigerat av Xain
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På fritiden när man inte har något att göra då kan man sysselsätta sig genom att sepla spel.

Nuförtiden kan man säga att spel har blivit en del av det vardagliga livet för barn och ungdomar.

Eller som maxen sa att det är tidsfördriv.

Hobby vet jag inte ifall man kan kalla det,kanske ifall man sammlar spel då kan man kanske kalla det för hobby men inte när man spelar,det är vad jag tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...