OmenChild Skrivet 27 November 2005 Författare Rapport Skrivet 27 November 2005 ok förlåt men jag måste ha svar! Citera
CeZ Skrivet 27 November 2005 Rapport Skrivet 27 November 2005 Prova det här: tryck upp start menyn välj kör skriv in dxdiag där kan du göra tester om directx och få felsökning och massa annat. Citera
OmenChild Skrivet 27 November 2005 Författare Rapport Skrivet 27 November 2005 Det värkade som att det inte var nå fel på så sätt Citera
Dysfunction Skrivet 27 November 2005 Rapport Skrivet 27 November 2005 OBS! Det är inte rekommenderat att avinstallera DirectX...många fel kan uppstå! Men om du nu känner att du måste, så finns det ett antal DirectX-avinstallationsprogram. Googla bara på "directx remover" eller liknande. Citera
OmenChild Skrivet 27 November 2005 Författare Rapport Skrivet 27 November 2005 asså tror inte att det ee det som ee felet nu för jag har fått endel spel att funka men det ee nått annat min dator ee så hur ska man säja? Det har hänt mycke med den typ nersudlad med saker men har tagit bort dom så finns det något program som man kan ha som typ gör årdning datorn på nytt eller nått (OBS. inga filer få försvinna) Citera
nico Skrivet 28 November 2005 Rapport Skrivet 28 November 2005 (redigerat) alltså det finns ju lite åt det hållet, problemet är att det inte går att ta bort bara det som är fel, windowsmappen kan ex. fixas till men det är inte säkert att det löser ditt problem. det enda raka som verkligen borde funka är att formattera om hårddisken = alla filer försvinner. Redigerat 28 November 2005 av nico Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.