RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag älskar mat krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Vi får inte ha nå matkrig för att då blir våra lärare förbannade på oss och dom oskyldiga men det är bara bra att vi inte får för vi har så många galna elever så dom skulle ju i så fall matpurra än i stället för snöpurra! Fast alla elever kanske inte få börja med matkrig men ändå! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 matkrig vet jag inte riktigt om det har vart på vår skola men skulle någon träffa mig med mat då skulle det vara ganska synd om honom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vår strängaste lärare jagade oss i kojodåren när vi hade gjort det och det var kul vi gömde oss i toaleten :D som att vår lärare var godzila Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vet inte hur det är på min nya skola men på min förra vare såhär: börjar man ett mat krig slutar man aldrig en ända gång på hela dagen!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vår strängaste lärare jagade oss i kojodåren när vi hade gjort det och det var kul vi gömde oss i toaleten :D som att vår lärare var godzila heheh lol skulle fett vilja ha tomat krig som dem har i spanien/italien :roll: [/code] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 En i min klass fick en lapp hem när han hade kastat potatis. Jag fick också en lapp hem när jag "råkade" Fnätta i väg en morot i juicen på en två bord bort. Men den slängde jag, Lappen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Det brukar väl hända någonting ibland med morötter, mjölk och tomater.... En vacker friluftsdag...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 I min skola var det ett matkrig i sjunde klassen som hamnade i tidningen! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 aldrig haft matkrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det har aldrig vart d i min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 När jag har gått i den skolan jag går i har jag aldrig varit med om något mat krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.