Hoppa till innehåll

Dum lärare :?


Dark Ifrit

Rekommendera inlägg

när jag gjorde något fel i skolan, då sa min lärare -* du e osmart, du kan inget, du kommer aldrig att få ett bra jobb,* då sa jag -* hon gjorde samma sak * då sa läraren -* håll käften * då sa jag -* din mamma ska hålla käften * då tog hon mig till rektorn och hon sa till rektorn bara vad jag hade sagt och hon sa aldrig vad hon sa och sen så fick jag inte ens förklara varför jag sa det jag sa, så dem gav mig en lapp som jag skulle ge till min mamma, men jag slängde lappen på väg hem ( hehe =) )
Min mamma skulle nog inte ha tagit det där så allvarligt. Bara om jag sade något dumt. Men det kan ju ändå bli lite pinsamt om man är kompis med den andres mammas son eller vad det nu är.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det finns en glädje bland allting...

 

Lärarna i de allra tråkigaste ämnena (SO, Matematik och Idrott) är riktigt roliga själva...

 

SO: Bäst lärare (av de här tre). Kul att konversera med och har alltid svar på tal (precis som jag).

 

Idrott: Kul lärare. Han lånade mig för övrigt en peruk och två mjukbollar så att jag kunde vara Lucia (GUUUD! Vad roligt det var!).

 

Matematik: Bra. För övrigt lärare i NO som är ett bättre ämne än Matten. Bryr sig nästan inte om att man kommer för sent till hans lektioner (max 15 minuter) så det kan vara bra.

 

 

DÄREMOT!

Engelska är inte skolans bästa ämne, men läraren... Hon är snäll och inte alls sträng, men... hon lär på ett sååå dåligt och tråkigt sätt så att lektionerna är inte vad man ser fram emot...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På min skola är finns det en lärare som är RIKTIGT dålig.

Alla hennes favorit elever får tala rakt ut och prata hur mycket dem vill, medans vi andra som inte håller på att fjäska blir tillsagda bara vi hjälper varan :( .

Jag tycker inte det är helt rättvist, men alla våra andra lärare är väldigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är en kille som har en skukdom och han blir skit lätt sur när han gör någonting så skäller våran magister på oss

damp? :?

 

 

jag är allvarlig :!:

damp är en sjukdom så at man blir lätt stressad

för er som inte visste det :|

 

om du inte visste det så e damp downs syndrom (lr nått sånt) och gör att man lär sej saker långsammare och kan få lite svårt att gå typ...

 

Den där sjukdomen som gör att man blir lätt sur heter ADHD tror jag och inte damp;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är en kille som har en skukdom och han blir skit lätt sur när han gör någonting så skäller våran magister på oss

damp? :?

 

 

jag är allvarlig :!:

damp är en sjukdom så at man blir lätt stressad

för er som inte visste det :|

 

om du inte visste det så e damp downs syndrom (lr nått sånt) och gör att man lär sej saker långsammare och kan få lite svårt att gå typ...

 

Den där sjukdomen som gör att man blir lätt sur heter ADHD tror jag och inte damp;P

Det håller jag med om. Lätt stressad??? Men åhhh!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är en kille som har en skukdom och han blir skit lätt sur när han gör någonting så skäller våran magister på oss

damp? :?

 

 

jag är allvarlig :!:

damp är en sjukdom så at man blir lätt stressad

för er som inte visste det :|

 

om du inte visste det så e damp downs syndrom (lr nått sånt) och gör att man lär sej saker långsammare och kan få lite svårt att gå typ...

 

Den där sjukdomen som gör att man blir lätt sur heter ADHD tror jag och inte damp;P

 

Damp och Downs Syndrom är inte samma sak. ADHD är en form av damp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är en kille som har en skukdom och han blir skit lätt sur när han gör någonting så skäller våran magister på oss

damp? :?

 

 

jag är allvarlig :!:

damp är en sjukdom så at man blir lätt stressad

för er som inte visste det :|

 

om du inte visste det så e damp downs syndrom (lr nått sånt) och gör att man lär sej saker långsammare och kan få lite svårt att gå typ...

 

Den där sjukdomen som gör att man blir lätt sur heter ADHD tror jag och inte damp;P

 

Damp och Downs Syndrom är inte samma sak. ADHD är en form av damp.

 

 

Hmm...... Möjligt... Är inte så välinformerad av dom dära sjukdomrna... VIKTIG PETTER!!!(hehe vet att du vill va d:P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är en kille som har en skukdom och han blir skit lätt sur när han gör någonting så skäller våran magister på oss

damp? :?

 

 

jag är allvarlig :!:

damp är en sjukdom så at man blir lätt stressad

för er som inte visste det :|

 

om du inte visste det så e damp downs syndrom (lr nått sånt) och gör att man lär sej saker långsammare och kan få lite svårt att gå typ...

 

Den där sjukdomen som gör att man blir lätt sur heter ADHD tror jag och inte damp;P

 

Damp och Downs Syndrom är inte samma sak. ADHD är en form av damp.

 

 

Hmm...... Möjligt... Är inte så välinformerad av dom dära sjukdomrna... VIKTIG PETTER!!!(hehe vet att du vill va d:P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...