The Moose Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Kameo är grymt snyggt. Synd att det kan frysa på en del konsoler rättså lätt. Men ett fantastiskt äventyr har man gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Ska köpa ps3, även om 360s hk's ser jävligt läckra ut Vad är Hk´s?Xlayer ps3 kommer att släppas ut sommaren 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 jag tyckte inte att det va så märkvärdigt....grafiken va ganska skön....(spelade kameo,king kong och call of Duty 2..) speciellt på kameo...men styrningen va inte så himla bra....kontrollen var lite skönare men den satt fast...pga av att den e trådlös....så det förstöde det lite för den satt så långt ner..... och det var en knapp i mitten som jag trodde var start som inte var start utan man kom in på en meny hela tiden..lite små störande.... hehe...jag ska nog inte bli recencent....va svårt..haha :meddum: ja har med spelat :D ja spela king kong o call of duty 2 de ägde :cool: grafiken e jätte skön de kan ja rekomendera till er som har en bunt 1000 lappar lol :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Jag ska nog åka in till Centrum den här helgen och testa det på Onoff, Game eller liknande. Fusion: Hk är handkontroll. Hk's är flera handkontroller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 ja har med spelat :D ja spela king kong o call of duty 2 de ägde :cool: grafiken e jätte skön de kan ja rekomendera till er som har en bunt 1000 lappar lol :D <{POST_SNAPBACK}> Vad handlar King kong om? Och Call of duty,är det som Desert storm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Vad handlar King kong om? <{POST_SNAPBACK}> En apa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Tycker att man ska köpa ps3. Mycker skönare design,speciellt kontrollen,xbox360:s handkontroll liknar ju den gammlas kontroll. Jag själv vill köpa ps3. de tycker inte jag för ps3 släpps typ om nåra månader tror jadesutom så tror ja att de kommer att komma mer spel till 360 :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 ja har med spelat :D ja spela king kong o call of duty 2 de ägde :cool: grafiken e jätte skön de kan ja rekomendera till er som har en bunt 1000 lappar lol :D <{POST_SNAPBACK}> Vad handlar King kong om? Och Call of duty,är det som Desert storm? <{POST_SNAPBACK}> Aldrig hört talas om King Kong? Det har gjorts typ 5 filmer om honom! Call of Duty är ett andra världskrig spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Jo,jo,jag vet att det är den stora gorillan,men vad handlar spelen om,det var det jag frågade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Vad handlar King kong om? Vad handlar king kong om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Vad handlar King kong om?Alltså,ifall det var så du menade så,det jag ville veta är,går man bara runt med en gotilla i skogen och dödar andra djur eller vadå,alltså vad kan man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Vad handlar King kong om?Varför skriver alla samma fråga?Man är människa och ibland får man vara King Kong. När man är människa så har man knytnävar, stenar, spjut och ibland pistol. Du är jagad av Dinosaurier. Du kan inte göra nån skada på dom utan du ska fly. Man känner sig vääldigt liten och det är skönt. Man kan inte döda en T-rex med ett pistol skott utan man ska fly bara. Skit skön känsla att man inte kan göra något :P När man är Kong så slåss man mot T-rex också. Skillnaden är att nu gör det fett med skada på dom också! När du väl har lärt dig hur du ska döda dom så är det enkelt. King Kong gillar ju en liten blondin som springer in i faror och Kong hjälper henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.