Hoppa till innehåll

Hur Kan Jag Göra Så Att Min Gubbe Brinner Upp


Soran_2D
 Dela

Rekommendera inlägg

Hur kan jag göra så att min gubbe brinner upp jag vill att han ska brinna up så att jag kan få in ett annan familj i huset

 

Om du vill bränna upp din sim på snabbaste sätt så ska du trycka upp fuskrutan (Ctrl + Shift + C)

och skriva:

 

boolProp TestingCheatsEnabled true (Mkt viktigta att följa stora och små bokstäver)

 

Sedan går du in på deras tomt. Klicka på din sim medan du håller in shift.

Det kommer att komma upp jättemånga "bubblor". Tryck då på "Mer..."

Därefter väljer du "Spawn" och "Rodney's Deathcreator". Då kommer en gravsten komma fram på tomten, helt plötsligt.

Klicka på den (inte Shiftklicka) och välj bland flera olika alternativ att dö på.

 

 

Om du bara vill flytta ut familjen och sedan enkelt ta bort den gör du så här:

När du är i kvarteret, klicka dig fram till rutan där t.ex. "Skapa Familj-knappen" ligger (klicka INTE på den) Där finns en liten ikon som visar en familj och en pil. Klicka på den och klicka därefter på den tomt som familjen du vill flytta ut bor på.

Då kommer det att komma upp en skylt som frågar om du vill flytta ut familjen. Klicka på "Ja" eller "OK" (kommer inte ihåg vilka svar det fanns...)

Då kommer en mätare att laddas. När den har laddat klart är familjen utflyttad.

 

Om du vill radera familjen:

Flytta ut familjen (se ovan).

Klicka sedan på den, och klicka på en ikon med en familj och en soptunna.

Det kommer att komma upp en skylt om att "om du verkligen vill ta bort familjen".

Klicka "Ja" eller "OK" (Kommer inte ihåg här heller).

Din Familj är nu borttagen. OBS! DETTA GÅR INTE ATT ÅNGRA

Redigerat av Rockin' Puppy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

OM du vill att din simma ska dö av eld, testa då att laga nån mat som man stoppar in i ugnen. Säg åt din sim att laga maten och när simmen har lagt in den i ugnen så går du och lägger dig. Elden kommer sprida sig och slutligen bränna din sim (och simmens hus) till aska.

 

annars så kan du bara se till att din sims behov(hygien, energi, hunger...) sjunker extremt för då kommer det (förhoppningsvis) Liemannen komma och ta död på din sim.

 

Detta hände för mig, vet inte om det funkar för alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...