Gäst KNUTTE Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 tycker ni jag ska köpa the sims 2? men jag vet ej för det kostar mycket och finns ej nåt fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 ja vett itte va de kostar men de finns fusk de kan nog rätt många hålla me om B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tomtenissen30 Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 jag har inte sett nåt fusk! kan du säga vart det finns fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Om du har data köp det till det istället.Där finns det iallafall garanterat många fusk1 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 aha! förlåt mig ja trodde de stog till data sorry då vett ja itte om de finns fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tomtenissen30 Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 till datorn har min syrra men jag vill ha på tv:en mycket bättre grafik och bättre på tv:en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Jag tycker du ska köpa det du själv känner för, inte fråga andra. Det blir inte äkta då och spelkänslan sjunker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 (redigerat) Trayton: Det där är inte helt sant. Spelkänslan sjunker inte för att man frågar! Det är bara bra att fråga. Då får man ju tips...! Så att man tillexempel, om det är ett jättedåligt spel, kan spara flera hundra kr, och kan köpa ett annat bra spel för ungefär lika mycket pengar! ;) /Love_game Redigerat 28 November 2005 av love_game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 men i alla fall! vet nån nåt fusk till det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 nope ja tycker itte att du ska köpa sims 2 man tröttnar nästan på en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Nja jag skulle inte köpa The sims 2 efter som att jag inte gillar dom speln.. men tycker du att det är roligt så ska du ju själv klart köpa det ;) skit i vad alla andra tycker & köp det om du gillar såna spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Köp något annat spel. Fast det beror ju på om du gillar sims spel. Det gör inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg