Gäst DonKeN Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jag undrar varför ni lägger ert barnbidrag på spel och alt möjligt >_>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Till studier finns det många sätt att spara ihop pengar som att t.ex jobba,låna pengar från föräldrana eller att låna från banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Vem f*n sparar sitt barnbidrag till framtida utgifter? Jag håller med dig vem f*n gör det? Puck0: du är den ända jag vet om som brukar göra det.. alla mina kompisar handlar upp det, så säg för f*n inte att man brukar lägga undan pengarna till studier :evil: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jag undrar varför ni lägger ert barnbidrag på spel och alt möjligt >_>. Barnbidrag / Studiebidrag har man till kläder och sådana utgifter, eventuellt spel om man har pengar över. Man sparar de f*n inte till typ en månadshyra. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Man ska uttnytja barn\studiebidragen till något som man själv vill,annars får man hitta på andra lösningar som jag sa tidigare ifall du vill ha pengar till studierna och sånt så kan du alltid t.ex Låna från föräldrana,jobba eller låna från banken. Sorry att jag går OFF TOPIC men Nessen hur fick den där Bambi texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Man ska uttnytja barn\studiebidragen till något som man själv vill,annars får man hitta på andra lösningar som jag sa tidigare ifall du vill ha pengar till studierna och sånt så kan du alltid t.ex Låna från föräldrana,jobba eller låna från banken. Sorry att jag går OFF TOPIC men Nessen hur fick den där Bambi texten? Köpte "Ändra din titel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jag använder alltid mina pengar, jag är ingen sparare. PS. NesseN tänk om du tröttnar på Bambi :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Men ifall man behöver något så illa men men att man inte har pengarna då blir man tvungen att spara. P.S Trayton ifall han tröttnar då är det bara att byta. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag använder alltid mina pengar, jag är ingen sparare. PS. NesseN tänk om du tröttnar på Bambi :P Ingen risk :). Tänkte igenom det ett litet tag innan jag bytte. Fusion: Kostar 30k FM att byta så det är ett litet problem om jag nu skulle vilja byta.. Back to topic~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Vem f*n sparar sitt barnbidrag till framtida utgifter? Dem ända jag vet som handlar för dem är mina svenska kompisar, annars så gör inte utläningar det så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Vem f*n sparar sitt barnbidrag till framtida utgifter? hahaha RENT SKIT SNACK! jag käner många utläningar & alla jag käner handlar upp det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Men Puck0 känner kanske udda människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.