Hoppa till innehåll

Na Va Boring Det Är Med Skolan

Desu

Rekommendera inlägg

men jag minns att för 2-3 månader sen hacka jag mig in på min  skolas nätverk och sänkte allas betyg till g- och satte mvg+    på mitt eget betyg och när läraren kom och dela ut var han förvånad över vad han hade skrivit men han va så j*vla dum och lita på datorn så jag fick mvg+ i matte + alla andra tänkbara ämnen

jag tog också bort det j*vla sid firewallen så jag kunde surfa vart jag ville min dom i kommunen min upptäckte att nån hade öppnat porten och då låste dom den och bytte port :( men jag hade kul medans den var öppen jag skolka i 3 timmar för att kunna genomföra en hel del grejer det var det kungligaste jag nånsin gort :D  :cool:  :evil:

Mkt svårt att tro på! ingen kommer tro på detta! ffs! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

imao jag håller på att göra ett virus nu som jag ska stoppa in på min skolas datorer den kommer att få datorerna att flippa ut och bli helknasiga :evil: men svara på min fråga i pc forumet där står den frågan jag undra :cool:

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag minns att för 2-3 månader sen hacka jag mig in på min  skolas nätverk och sänkte allas betyg till g- och satte mvg+    på mitt eget betyg och när läraren kom och dela ut var han förvånad över vad han hade skrivit men han va så j*vla dum och lita på datorn så jag fick mvg+ i matte + alla andra tänkbara ämnen

jag tog också bort det j*vla sid firewallen så jag kunde surfa vart jag ville min dom i kommunen min upptäckte att nån hade öppnat porten och då låste dom den och bytte port :( men jag hade kul medans den var öppen jag skolka i 3 timmar för att kunna genomföra en hel del grejer det var det kungligaste jag nånsin gort :D  :cool:  :evil:

Kanske inte det smartaste jag sett. Varför rörde du de andras betyg? Förstår du inte hur misstänksamt det blir?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Han skrev ju sen att det inte va sant
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Att skapa ett virus som förstör skolans nätverk är mycket kostsamt för kommunen. Pengarna för att laga felet måste tas någonstans och det blir nog tyvärr skolornas budget. Det leder till att skolorna har sämre resurser och kan därmed inte satsa på material, läroböcker och möbler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...