Seal team 6 Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 men jag minns att för 2-3 månader sen hacka jag mig in på min skolas nätverk och sänkte allas betyg till g- och satte mvg+ på mitt eget betyg och när läraren kom och dela ut var han förvånad över vad han hade skrivit men han va så j*vla dum och lita på datorn så jag fick mvg+ i matte + alla andra tänkbara ämnen jag tog också bort det j*vla sid firewallen så jag kunde surfa vart jag ville min dom i kommunen min upptäckte att nån hade öppnat porten och då låste dom den och bytte port :( men jag hade kul medans den var öppen jag skolka i 3 timmar för att kunna genomföra en hel del grejer det var det kungligaste jag nånsin gort :D :cool: :evil: Mkt svårt att tro på! ingen kommer tro på detta! ffs! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 30 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 he he okej jag ljög men om det vore så så skule det vara :cool: att få mvg i alla ämnen vilka håller med om det gick at gö så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Jomenvisst skulle det vara härligt att få MVG i alla ämnen, men man har ju inte lärt sig så mkt, så det kommer gå piss i gymnasiet... Desutom så vet lärarna exakt hur det går för en i skolan, eftersom det är dem som sätter betygen på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Dessutom, om alla fick g- på alla ämnen så skulle alla få gå om klassen och du skulle sitta själv i nästa klass >_>, om du gick i åttan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 he he okej jag ljög men om det vore så så skule det vara :cool: att få mvg i alla ämnen vilka håller med om det gick at gö så? jag går i 6:an men det e bara 2 år kvar tills alla betygen! :) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 jäklar va chill de e nott ja hade velat göra :cool: t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 (redigerat) imao jag håller på att göra ett virus nu som jag ska stoppa in på min skolas datorer den kommer att få datorerna att flippa ut och bli helknasiga :evil: men svara på min fråga i pc forumet där står den frågan jag undra :cool: Redigerat 5 December 2005 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 men jag minns att för 2-3 månader sen hacka jag mig in på min skolas nätverk och sänkte allas betyg till g- och satte mvg+ på mitt eget betyg och när läraren kom och dela ut var han förvånad över vad han hade skrivit men han va så j*vla dum och lita på datorn så jag fick mvg+ i matte + alla andra tänkbara ämnen jag tog också bort det j*vla sid firewallen så jag kunde surfa vart jag ville min dom i kommunen min upptäckte att nån hade öppnat porten och då låste dom den och bytte port :( men jag hade kul medans den var öppen jag skolka i 3 timmar för att kunna genomföra en hel del grejer det var det kungligaste jag nånsin gort :D :cool: :evil: Kanske inte det smartaste jag sett. Varför rörde du de andras betyg? Förstår du inte hur misstänksamt det blir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 men jag minns att för 2-3 månader sen hacka jag mig in på min skolas nätverk och sänkte allas betyg till g- och satte mvg+ på mitt eget betyg och när läraren kom och dela ut var han förvånad över vad han hade skrivit men han va så j*vla dum och lita på datorn så jag fick mvg+ i matte + alla andra tänkbara ämnen jag tog också bort det j*vla sid firewallen så jag kunde surfa vart jag ville min dom i kommunen min upptäckte att nån hade öppnat porten och då låste dom den och bytte port :( men jag hade kul medans den var öppen jag skolka i 3 timmar för att kunna genomföra en hel del grejer det var det kungligaste jag nånsin gort :D :cool: :evil: Han skrev ju sen att det inte va sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 jepp vem trode på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 jepp vem trode på det? eftersom ingen svarat på 6 dagar tar jag det som INGEN! haha för dumt om det nu skulle funka. o jag tror inte på det med viruset heller men om det nu e sant så e det jäkligt dumt. gillar du när andra har det jobbigt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Att skapa ett virus som förstör skolans nätverk är mycket kostsamt för kommunen. Pengarna för att laga felet måste tas någonstans och det blir nog tyvärr skolornas budget. Det leder till att skolorna har sämre resurser och kan därmed inte satsa på material, läroböcker och möbler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.