Mackan-DMC Skrivet 29 November 2005 Rapport Skrivet 29 November 2005 Finns det nått bra sätt att slå balrogen i sagan om den tredje tidsåldern? Jag har problem med den stora buffeln.. nån som har nått tips? Förutom massa Morgulnerbrytningar ock sånt, för det testade jag..
Larath Skrivet 8 December 2005 Rapport Skrivet 8 December 2005 mitt bästa tips (har GC versionen, vet ej om det är någon skillnad) är att ha Hadhod med stoneshield/Mountain barrier och bara attackera med gandalf, sedan så är morgul decay jättebra på honom :)
allest4 Skrivet 27 December 2005 Rapport Skrivet 27 December 2005 :) mitt tips är att använda krafter det var så jag klarade den iallafall :D :) :rambo:
Johkie Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 jag använde ljusa krafter att ta död på honom men bryr dig inte om at återuppliva alla hela tiden kör med gandalf istället
Selerz Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Mitt tips är att du går in på options och ändrar "difficulity" till easy.
needspeed Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 ändra svårighets graden till lätt och fortsätt att försöka. så gjorde jag.
Rekommendera inlägg