Hoppa till innehåll

Age Of Empires 3


TheUnnamed

Rekommendera inlägg

Jag är ett stort f*n av Age of Empires II 1:an var också bra men jag tyckte inte den höll lika stor klass. Nu undrar jag om någon som har kört det tycker att det är värt att köpa, skriv hälst inte bara DET SUGER! eller DET ÄGER motivera gärna era svar lite mer som ex. Jag tyckte det var bra för att det var bra grafik men jag tycker musiken var störande och att vattnet ser ovärkligt ut.

 

Ni som inte kört det men tror att det inte är så bra el. att ni tycker att det är bra kan också säga ert.

 

Inget spamm tack :D

Redigerat av Happyhenke
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker att AoE 2 är det bästa. 3:an är ganska bra. Man får börja med en Utforskare (extra stark gubbe). Det utspelar sig på 1800-talet med gevär och kanoner.

Jag tycker dock att det går för fort att komma från ålder 1 till ålder 4. Ålder 5 har jag aldrig lyckats komma till. Ingen aning om varför.

Spelet kräver ganska mycket av datorn och jag tycker att det kostar lite för mycket. Så bra är det inte.

 

Man kommer för fort till ålder 4. Efter det är det bara att bygga upp armé och anfalla. Inget annat går att göra. Det går för fort att utveckla saker och ting. Grafiken är ganska bra. Inga klagomål på den fronten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Tycker oxå att AoE 2 e det bästa. Har bara kört AoE 3 på demo, men jag tyckte inte det va så kul... Jag gillar inte heller att det utspelas på 1800-talet, det är en av sakerna jag inte gillar med spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är en bra idé, men jag tror att jag köper det för jag gillade 2:an enormt mycket. Men enligt epaaj var 2:an bättre men jag får se när jag laddat hem demot.

 

Ladda ner demot här: http://www.download.com/Age-of-Empires-III...tml?tag=lst-0-1

Redigerat av Happyhenke
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...