TheUnnamed Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 (redigerat) Jag är ett stort f*n av Age of Empires II 1:an var också bra men jag tyckte inte den höll lika stor klass. Nu undrar jag om någon som har kört det tycker att det är värt att köpa, skriv hälst inte bara DET SUGER! eller DET ÄGER motivera gärna era svar lite mer som ex. Jag tyckte det var bra för att det var bra grafik men jag tycker musiken var störande och att vattnet ser ovärkligt ut. Ni som inte kört det men tror att det inte är så bra el. att ni tycker att det är bra kan också säga ert. Inget spamm tack :D Redigerat 30 November 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Jag tycker att AoE 2 är det bästa. 3:an är ganska bra. Man får börja med en Utforskare (extra stark gubbe). Det utspelar sig på 1800-talet med gevär och kanoner. Jag tycker dock att det går för fort att komma från ålder 1 till ålder 4. Ålder 5 har jag aldrig lyckats komma till. Ingen aning om varför. Spelet kräver ganska mycket av datorn och jag tycker att det kostar lite för mycket. Så bra är det inte. Man kommer för fort till ålder 4. Efter det är det bara att bygga upp armé och anfalla. Inget annat går att göra. Det går för fort att utveckla saker och ting. Grafiken är ganska bra. Inga klagomål på den fronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 ja tycker att de värkar som ett höjdar spel ja skulle själv köpt de men ja vill hellre ha world of warcraft de verkar ricktigt kul faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Tycker oxå att AoE 2 e det bästa. Har bara kört AoE 3 på demo, men jag tyckte inte det va så kul... Jag gillar inte heller att det utspelas på 1800-talet, det är en av sakerna jag inte gillar med spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 30 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Ja det var mycjet coolare med medeltiden. Antiken i 1:an var också bra. 1800-talet kanske är någon hitt ska nog ladda hem demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Jo, ladda hem demot först och kolla om du gillar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 vart laddar man ner de? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 30 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 (redigerat) Ja det är en bra idé, men jag tror att jag köper det för jag gillade 2:an enormt mycket. Men enligt epaaj var 2:an bättre men jag får se när jag laddat hem demot. Ladda ner demot här: http://www.download.com/Age-of-Empires-III...tml?tag=lst-0-1 Redigerat 30 November 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Nej, det tycker jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Tycker du 3:an var bättre? Ska ladda ner demot i helgen har lite segt inernet så det tar sin lilla tid :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 nä de här spelet va riktigt dåligt.. ja tyckte 2:an va ganska rolig men de här e ett sånt spel som man tröttnar på väldigt lätt! lägg inte dyra pengar på ett sånt här spel :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Okej ... Du kanske inte brukar gilla strategi spel ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.