Dark_Tomte Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 vart laddar man ner de? B) Du kan ladda ner demon på http://www.gamerhell.com, det är gratis allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Om jag inte misstar mig har jag redan länkat till vart mna kan ladda hem demot ggratis i tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Okej ... Du kanske inte brukar gilla strategi spel ... Jo de är väll inte helt fel men när man har spelat 2:an ganska mkt under sin barndom så tröttnar man på de här spelet, bara ja som tkr de? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Okej för jag trodde inte det när du sa att 2:an var "ganska bra" men men... okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 (redigerat) *** va soft det är! Jag fick det i julklapp! Det är as skönt ! Minst lika bra som 2:an! Opss... Sorry för dubbel såg inte att jag hade postat det senaste ... Redigerat 27 December 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Visst är det bra! Campaign äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Minst lika bra som 2an... Det är 3ggr BÄTTRE!! det äger! Synd bara att min dator suger :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 27 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 hehe dezen du låter upphätsad :P f*n va musköterna e coola !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Spelat inte så vet inte så mycket =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 (redigerat) Spelat inte så vet inte så mycket =D Onödigt att skriva så... det är sånt som kallas spam... EDIT: stavfel Redigerat 28 December 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 AoE II är ju de bästa tycker jag. Jag har dock sett lite bilder och sånt på AoE III, det verkar inte så bra, grafiken är ju skön men resten är jag osäker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Jag trodde inte det skulle vara så kul att spela på 1800-tal, man vill ju ha den medeltida mystiken :D Men ärligt talat är 1800-talet mer spänande en vad jag någonsin skulle kunna tänka mig :D Kanonerna har nu ett stort del i spelandet vilket jag tycker är cool :P Dom är ju lätt grymmare än medeltidens katapulter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.