Seal team 6 Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Jag behöver hjälp att hitta ett rollspels sida! så ge lite tips! ps. jag körde ecrana när det inte va ner lagt! dumma svikers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Arenan är väll typ som ecrana? www.arenan.org ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 asså man blir varnad om man gör reklam för hemsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 1 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 va?!?!? blir man? detta e ju bara tips! jag behöver saker att göra när jag inte e på fuska ellr spelar cs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) tror också att arenan är det som är mest likt ecrana. länk finns även warriors2 Redigerat 2 December 2005 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 2 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 tror också att arenan är det som är mest likt ecrana. länk finns även warriors2 ARenan är tråkigt har testat men inge roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 :cool: men jag hittar inte sidan warriors2 kan någån lägga en länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 3 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 (redigerat) :cool: men jag hittar inte sidan warriors2 kan någån lägga en länk Det e bara www.warriors2.com... Redigerat 3 December 2005 av Seal team 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jag skulle rekomendera spelet Ragnarök. Dock minns jag inte adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jag skulle rekomendera spelet Ragnarök. Dock minns jag inte adressen. vad gör man där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jag skulle rekomendera spelet Ragnarök. Dock minns jag inte adressen. Som på de flesta RPG spel... man går runt och dödar monster, pk:ar etc... Har dessvärre aldrig kört det själv p.g.a att programmet nästan är 4 gig... Men min kompis är nästhögsta leveln på servern ;s För att hitta länk till spelet söker man bara på google.se efter typ "Ragnarok online". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 6 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag skulle rekomendera spelet Ragnarök. Dock minns jag inte adressen. så man måste ladda ner den? och den tar 4 gig? yeah right... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.