Seal team 6 Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 (redigerat) Kan någon en sida där man kan köpa spel datorer billigt!? helst en sida med hela kitar på menar jag typ: tangentbord, lcd skärm, mus och högtalare! om ni vet så snälla! skicka sidor! :unsure: topictitle edited by nico §1:25 Redigerat 2 December 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 denna tråd e väll lite dum för ingen får göra reklam för en annan hemsida B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 komplett, blocket, tradera, sen finns de ju dell, o några mer... fast dell e knappast billig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Kolla in www.komplett.se :) Bra priser och bra sortiment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
O_2 Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Dustin.se rekommenderar jag starkt. dom har as-billiga komponenter och data tillbehör. grym sida om du ska bygga en dator själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Kolla Pricerunnner, men isåfall måste du nog veta namnet på en dator först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Kolla google om du inte hittar något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 ok om admin gör reklam så gör la andra de me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 1 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 (redigerat) Men asså dom ska inte va begagnade och ändå va ass bra spel datorer... det blir svårt att hitta men skicka länkar lr nåt... :cool: och en sak till! kan skicka länkar direkt till bra spel datorer? jag e inte så bra på ljud kort grafikkort lr nåt! plzz! :visslar: Redigerat 1 December 2005 av Seal team 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Jo, det här är lite off-topic, men jag undrar bara varför Admin får lägga ut sidor medan vi andra får varningar för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 1 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Jo, det här är lite off-topic, men jag undrar bara varför Admin får lägga ut sidor medan vi andra får varningar för det? Jag tror inte att man får varningar för det om han lägger ut! tilbaks till topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 allt handlar om regeltolkningar... jag tolkar aldrig ett seriöst svar på en tråd som reklam, är tråden "vart finns det bra saker till photoshop" eller nåt är det aldrig fel att svara "jo det finns på denhärsidan.com". det är min åsikt iaf, sedan om man skriver en sida som exempelvis inte alls har med saken att göra är det en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.