.Horus Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Är det någon som har en guide på hur man lägger till text till sin template. Har lite problem med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 ja vett itte riktigt men kan iyye non säga de B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 ja vett itte riktigt men kan iyye non säga de B) Väldigt onödigt inlägg..... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) båda inläggen är precis lika onödiga, anmäl bara och strunta i att påpeka det i tråden. nu kör jag drömväver mx (dreamweaver mx om du inte förstod min svängelska), så det är inte säkert att det är samma. men där är det iaf bara att skapa en ny html template och skriva in texten. tänk på att den inte får ligga i någon editable region och att du måste ha en sådan i dokumentet för att det hela ska funka. Redigerat 2 December 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.Horus Skrivet 2 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Jag kan inte mycket om DW så jag förståd typ hälften. Jag öppnade min slicade template i DW, sedan gjorde jag ett nytt HTML template dokument som du sa att jag skulle göra, jag skrev texten där, vad händer sen? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 alltså du har en template redan som du vill lägga in text i eller hur? kolla så det är en html template. skriv texten du vill ha in. går du sedan till kodvisningen så ser du en massa kommentarer som heter typ "editable region start" eller stop. se till att texten inte ligger mellan en start och en stop kommentar. editable regions är delar av dokumentet man ska kunna ändra på, men resten av mallen kan man inte ändra på om man gör ett vanligt html dokument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.