Leon Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Nån som har nån uppfattning om i vad och hur mkt spelen skiljer sig i XBOX 360-version jämfört med "vanliga" konsoler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 ja tror att grafiken e jätte fet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 det första xboxet ledde med prestanda och hade 733 Mhz xbox 360 har 3200 MHz så det förklarar nog lite hur mkt bättre det är.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 men jag tror ej att det kommer märkas så JÄTTEmycket på grafiken ändå.. eftersom xbox har redan bra grafik... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 jo det kommer vara ganska stor skillnad..360 kommer vara typ lika bra som en ny dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 jaja, men jämför man ett datorspel som har bra grafik och en xbox med ett spel med bra grafik, så är det inte så jättestor skilldnad ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Vänta lite. Nånstans läste jag att ps3 skulle va mkt kraftfullare och ha dubbelt så bra grafik som xbox 360. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Vänta lite. Nånstans läste jag att ps3 skulle va mkt kraftfullare och ha dubbelt så bra grafik som xbox 360. Ja, PS3:an är mycket kraftfullare. Dubbelt så bra grafik skulle jag inte våga säga att den har dock. Hur som helst så lär det dröja ett bra tag efter att det har kommit ut innan det ens finns spel som utnyttjar allt PS3:an har å erbjuda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Nån som har nån uppfattning om i vad och hur mkt spelen skiljer sig i XBOX 360-version jämfört med "vanliga" konsoler? Grafiken blir bättre. Man kommer se detaljerna mycket tydligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 jo tyvär kommer ps3 krossa 360.... varf kan bara inte microsoft vänta tills ps3 har släppt sen läpper dom sitt och äger doM!.. för då vet dom vad ps3 har o bjuda på sen gör dom sin som ps3 fast mycket bättre... HATA PS!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Okej grabbar. Back to topic. Xbox 360 är en mer "allround" maskin när det gäller multimedia i hemmet. Man kan spela spel, se på film, kolla på sina digitala foton direkt från en digitalkamera. Uppkopplingen mot internet är också betydligt bättre. Och så lär grafiken vara bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 asså hur f*n kan ps3 vara dubbelt så bra som xbox 360,för enligt källor på nätet så gjorde microsoft xbox 360 för kraftfull så att vissa xboxar har gått sönder när dom har spelat på sin maskin. Så jag tror inte ett piss på att ps3 kommer vara bättre,å om man jämför me ps2 å xbox så sög juh ps2 så j*vla hårt så att de inte är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg