Salzalada Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Vilket X-box 360 har ni köpt/tänker köpa? och varför tänker ni köpa det/har ni köpt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 vad är det för skillnad på dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Skillnaderna är stora läs mer fakta på www.xbox360.com. Där står allt du behöver veta om Xbox 360 och alla dess tillbehör och spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Coolt,xbox360 forum. Men jag kommer inte att köpa den eftersom jag tycker att ps3 är bättre,eller vad tycker ni? Men grym är den iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Ska köpa ps3, men om jag skulle ha köprt 360 skulle jag ha köpt paket med hårdisken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Men den är dyrare,tycker inte att det är värt det. P.S En fråga:Ifall man nu har köpt den med hårdisken,vad är hårdsiken bra för egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Du behöver inte tänka på minneskort... Plus att du måste ha hårdisken för att spela gammla xbox spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 omröstningstråd, §1:13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg