wilmerx.tk Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 (redigerat) Tjena!!!! Jag har gjort lite fejkade spel, och kommer lägga upp detta spelet. InFo: Namn: R-L 3 Av: Gexx (Man måste lägga upp bilden på en hemsida, så jag laddar upp den på det andra viset, ni vet.) PS! Ni får gärna lägga in era spel här.... kanske filmer och skivor också, ja visst. Gör det!! Här kommer skivan och fodralet (framsidan) Okej, på en skala till 1-10 (1= ;) 5= :) 10= :cool:) Stora bifogade filer. Lägg upp dem någonstans och länka till den istället, tack. Redigerat 5 December 2005 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 hmm jag ger det en 4:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 får jag bara fråga, vad menas med fejkade spel? menar du typ att man ska göra omslag och sådant till spel man hittar på själv, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 3 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Ja, det är exakt det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jets13 Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Jag ger DEN en :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 3 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 TACKAR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 ger den 5 .. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Inte för att vara taskig men jag ger den en 2:a eftersom den är gjord i Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Men jag undrar vad han menar med "fejkade spel" i rubriken ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 3 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Det är jag själv som har gjort den... okej, ni tror jag menar som att fejka "San andreas" eller typ "Hitman" fodral... men det kommer jag göra också.. detta var bara test.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 asså den får 10- av mig för den ee gjord i Word och Paint så ...URK... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Får det av mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.