Manga Master Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 har ni sett den där är stört rolig jätte bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 OHH DEN VILL JAG SE SOM F*N!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag har hört att den ska vara bra fast jag vet inte vad den handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Filmen är väldigt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Tycker den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag har hört att den ska vara bra fast jag vet inte vad den handlar om? den handlar om Bruce (Carrey) känner att livet står still. Kollegor blir befordrade medan han själv fortfarande är reporter på en lokal TV-station, han och flickvännen Graces (Aniston) hund blir aldrig rumsren och efter några incidenter får Bruce nog! Han svär över Gud som låtit allt detta elände drabba honom och Gud (Freeman) hör hans klagan. Bruce får ett jobberbjudande – han får vara Gud för en tid och likt ett barn i en godisaffär börjar Bruce ta det ena hysteriska och drastiska beslutet efter det andra och till slut har han tappat kontrollen helt… I rollerna: Jim Carrey, Morgan Freeman, Jennifer Aniston m.fl. Regi: Tom Shadyac den är grymt rolig :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Hört att den e dålig;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ska få den i morrn eller om 2 dagar den verkar grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Den är svin rolig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag har hört att den ska vara bra fast jag vet inte vad den handlar om? den handlar om Bruce (Carrey) känner att livet står still. Kollegor blir befordrade medan han själv fortfarande är reporter på en lokal TV-station, han och flickvännen Graces (Aniston) hund blir aldrig rumsren och efter några incidenter får Bruce nog! Han svär över Gud som låtit allt detta elände drabba honom och Gud (Freeman) hör hans klagan. Bruce får ett jobberbjudande – han får vara Gud för en tid och likt ett barn i en godisaffär börjar Bruce ta det ena hysteriska och drastiska beslutet efter det andra och till slut har han tappat kontrollen helt… I rollerna: Jim Carrey, Morgan Freeman, Jennifer Aniston m.fl. Regi: Tom Shadyac den är grymt rolig :lol: :lol: :lol: ok bra då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 jag ger filmen 3/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag har den på datorn, den är så j*vla skön.. "do you think my boobs look bigger?" :D ______________________________ "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.