Joko Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 ja vet inte riktigt mitt bästa spel än men,ja tror re5 kommer bli de bästa :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Av de spelen jag spelat hittils tycker jag Call Of Duty 2 imponerar mest. Har aldrig spelat ett andravärldskrigsspel med så mycket känsla. Ljudet är ju bara enastående! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Av de spelen jag spelat hittils tycker jag Call Of Duty 2 imponerar mest. Har aldrig spelat ett andravärldskrigsspel med så mycket känsla. Ljudet är ju bara enastående! :D Vill verkligen testa den där Call of duty,är den verkligen så bra,alltså berätta lite om den,snälla! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Call of Duty handlar om andra världskriget. I början e man en snubbe som tränar på att skjuta hjälmar från bora och kasta potatis i stället för M67 i badkar. Det är bara så bra alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crunchman Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 jag har kameo och king kong ..men jag gillar nog kameo bäst (har klarat det ) :D...för jag fastnar hela tiden på king kong ... fett irreterande <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Jag har Kameo men rekommenderar starkt PDZ. Fick en 9:a av Gamespot och dem är till att lite på. :D Ni 2(som jag vet är erfarna gamers) borde veta att speltidningar inte alltid har rätt. t.ex:Call of Duty 2: 6 poäng av Super PLAY, jag tycker det var värt minst en 8. Tror Call of Duty 2, Kameo:Elements of Power eller Perfect Dark Zero är bäst nu(bara testat Call of Duty 2), tror Gears of War eller Halo 3 blir bäst sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 (redigerat) Neldemp hur vet du det,har du testat? jag har spelat alla tre. Redigerat 14 Januari 2006 av Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Wallin Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag tycker PDZ och PGR3! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SONIC FAN Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 NEJ KÖP INTE PGR3 KÖP NEED FOR SPEED MOST WANTED ELLER KING KONG ELLER HALO 3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Tror inte man bör lyssna på SONIC f*n om man är galen i bilspel. PGR3 är nog det bästa bilspelet ute just nu, NFS Most Wanted är riktigt bra det med. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Full Auto kommer säkert äga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.