RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Tror ni på gud? jag gör det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det gör inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 han är ju bara en gubbe som bor i himelen och han kan ju inte sväve eller ligga på molnen bara påhitt enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 oki tack tror du på att jesus har funits då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 och tillomed har julen nåt med gud också jag tror självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 oki det var bar vi behöver några troende på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 oki det var bar vi behöver några troende på fuska. den här skit-tråden är rapporterad :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Jag tror på bibeln , jag tror på gud, jag tror på jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Tror inte på varken Jesus eller Gud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 hmm jag tror inte på gud bara för att annars hade det inte funnits krig occh sånt...men sen tänkte jag: men OM gud finns måste ju också djävulen finnas, kanske HAN som skapar krigen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 inte jag heller..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.