Ferrie Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 leffe: Alla får uttrycka sej med sina åsikter.. Återgå till ämnet nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Yoto: Mm, hoppas inte det var till mej du skrev det? leffe: Ja, och du är en utav dem. Jag höll med dig. Så menade jag=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Leffe: Inom sekter. Men jag snackar inte om sekter. Jag snackar om kristna i allmänhet. För min del är Jehovas Vittnen inte riktigt samma sak. Visst, självmord sker. Men ytterligare fler har lagt ner missbruk o dyl pga sin nya tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 001 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Gud finns inte <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 ja jag tror på Gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 001 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 ja jag tror på Gud DET FINNS INGEN GUD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 tro inte på det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag tror inte på heller gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 det e bra.tro itne.det gör man i kyrkan :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Njaäe det vet jag inte, man kan tro när man vill... dvs inte bara i kyrkan. Hur skulle det se ut om alla gick runt och betedde sig som svin hela veckan, men på söndagen går de till kyrkan och tror en liten stund och sen sticker de hem och stjäl en motorcykel och sticker och sätter eld på några hus nån kilometer bort? Får en känsla av att det inte skulle funka så bra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 nja..du har nog rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.